Reklama

Wysłuchuję klientów w początkowej fazie kłopotów

Najpierw były zakupy, potem okazało się, że towar jest wadliwy, albo inny niż ten zamówiony. Sprzedawca twierdzi, że zawinił wyłącznie klient. Kiedy nie ma już nadziei na poradzenie sobie z problemem - pomoże Powiatowy Rzecznik Konsumentów.

NOWa: Kim dla Pana, jako Powiatowego Rzecznika Konsumentów, jest konsument?

[middle1]

Robert Borczyk, Powiatowy Rzecznik Konsumentów: - Konsument to osoba, która nabywa towar na własny użytek, tak stanowią przepisy prawa w tym Konstytucja, orzeczenia Sądu Najwyższego , czy też kodeks cywilny. Co najważniejsze, Konsument w momencie zakupu towaru lub usługi posiada określone prawa, z których powinien korzystać i tu z pomocą przychodzi rzecznik konsumentów.

Kiedy należałoby się zgłosić do rzecznika?

- Ustawa określa, że do rzecznika przychodzi się w momencie, gdy konsument wyczerpał już wszystkie możliwości w zakresie skorzystania ze swojego prawa do reklamacji czy też rezygnacji z zawartej umowy. ...

Płatny dostęp do treści

Spokojnie, ten tekst możesz przeczytać w całości. Dołącz do nas już teraz! Będziesz mógł czytać wszystkie teksty, bez ograniczeń. Sprawdź, co zyskasz.

Pozostało 94% tekstu do przeczytania.

Wykup dostęp

Aplikacja nowagazeta.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo NowaGazeta.pl




Reklama
Wróć do