
Dzielą się z klientami swoją wiedzą i doświadczeniem, dbają o asortyment oraz porządek w dziale, a przy tym realizują swoje pasje i korzystają z wielu możliwości rozwoju – Doradcy Klienta ze sklepów Leroy Merlin opowiedzieli nam, jak wygląda ich praca i dlaczego warto dołączyć do zespołu powstającego w Mirkowie GIGAmarketu Leroy Merlin.
Budowanie relacji z klientami, dzielenie się wiedzą i umiejętnościami – to właśnie w swojej pracy najbardziej lubi Wioletta Wacławska-Kraska, Doradca Klienta w Leroy Merlin Sosnowiec. Do jej zadań jako Doradcy Klienta należy profesjonalna i kompleksowa obsługa klienta, na którą składa się doradztwo i sprzedaż, a także dbanie o dostępność, oznakowanie i ekspozycję towarów oraz porządek na terenie działu. „Cieszę się za każdym razem, kiedy mogę pomóc klientom, np. kiedy wymienię oprawkę w lampce, zrobię przedłużacz czy wymienię transformator w oprawie podszafkowej. Dzięki pracy na stanowisku Doradcy Klienta nauczyłam się cierpliwości i wyrozumiałości, a odbyte szkolenia pozwoliły mi zostać profesjonalistką w swojej dziedzinie. Ogromną przyjemność i frajdę sprawia mi udzielanie się na rzecz społeczności sklepowej, m.in. w Komisji Socjalnej czy akcji »Dzieciaki Sadzeniaki«” – opowiada Wioletta Wacławska-Kraska.
Jak wygląda czas pracy?
Doradcy Klienta pracują w systemie zmianowym, dzięki temu sklepy stacjonarne Leroy Merlin są otwarte 7 dni w tygodniu w szerokim zakresie godzinowym. „Nasze grafiki są dopasowane do potrzeb działu, ale również do naszych indywidualnych oczekiwań. Dni wolne nie zawsze zdarzają się w weekendy, ale w sytuacji, gdy np. trzeba coś załatwić w urzędzie, są idealnym rozwiązaniem” – opowiada Magdalena Strzałkowska, Doradca Klienta w Leroy Merlin Rumia.
Więcej na następnej stronie...
Dzielimy się sukcesami i wynikami
Dzielenie się wiedzą, sukcesami i wynikami to jedne z głównych zasad filozofii firmy, która docenia zaangażowanie pracowników. W Leroy Merlin mogą oni liczyć na atrakcyjne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę i liczne benefity. „Dla pracowników sklepu organizowane są wyjazdy np. na spływy kajakowe, a także grille. Aktywne osoby mogą skorzystać z karty MultiSport, mamy także zapewnioną prywatną opiekę medyczną” – wylicza Michał Bieńkowski, Doradca Klienta w Leroy Merlin Łódź Port. Każdy z pracowników otrzymuje także smartfon, który może wykorzystywać po godzinach pracy do celów prywatnych. Uczestniczy również w zyskach wypracowywanych przez firmę. „Oprócz pensji zasadniczej każdy pracownik ma prawo do premii kwartalnej i rocznej, których wysokość uzależniona jest od wyników sprzedażowych sklepu. Raz w roku pracownicy dostają udziały, które mogą zamienić na akcje Adeo, zrzeszającego 32 przedsiębiorstwa – w tym Leroy Merlin – 13 krajach. I w ten sposób stają się akcjonariuszami Adeo” – podkreśla Iwona Stępień-Kwiecińska, Kierownik Zasobów Ludzkich w powstającym w Mirkowie GIGAmarkecie Leroy Merlin, gdzie prowadzona jest obecnie rekrutacja na stanowiska Doradcy Klienta, Logistyka i Kasjera.
Szkolenia i staże – klucz do rozwoju
Leroy Merlin wspiera swoich pracowników w rozwoju osobistym i zawodowym, dlatego już od pierwszych dni pracy oferuje im szereg szkoleń i warsztatów. „Osoby, które chcą dołączyć do naszego zespołu, nie muszą mieć doświadczenia w handlu, choć jest ono mile widziane. Każdy z nowo zatrudnionych pracowników odbywa na początek trzymiesięczny staż w jednym z naszych sklepów, w czasie którego pod okiem opiekuna zdobywa wiedzę produktową i uczy się, jak budować relacje z klientami” – wyjaśnia Iwona Stępień-Kwiecińska. Po pełnym wdrożeniu w obowiązki, poznaniu misji stanowiska oraz funkcjonowania działu Doradcy Klienta mogą brać udział w szkoleniach dodatkowych oraz programach rozwojowych – takich jak Akademia Orląt, które umożliwiają im awans. Z takiej możliwości skorzystała Wioletta Wacławska-Kraska. „Moja przygoda w Leroy Merlin zaczęła się w 2005 roku na stanowisku Kasjera. W 2007 roku zaczęłam pracę jako Doradca Klienta w Dziale Elektrycznym, gdzie jestem do dziś. Fajne jest to, że poznałam tu również swojego obecnego męża, który pracuje w Leroy Merlin Katowice. Obecnie rozwijam się i jestem uczestnikiem programu Akademia Orląt, który przygotowuje do awansu z Doradcy Klienta na Koordynatora” – opowiada.
W Leroy Merlin Mirków obecnie trwa rekrutacja
na stanowiska Doradców Klienta.
Jeśli szukasz stabilnej pracy z dobra
atmosfera i chcesz wspólnie z nami
realizować marzenia klientów związane
z domem oraz ogrodem, dołącz do naszego
zespołu. Wejdź na kariera.leroymerlin.pl
i zaaplikuj lub skontaktuj się z nami
telefonicznie: 513 693 700
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie