Reklama

Dołącz do zespołu profesjonalistów z pasją – zostań Doradcą Klienta w Leroy Merlin Mirków

29/06/2017 10:06

Dzielą się z klientami swoją wiedzą i doświadczeniem, dbają o asortyment oraz porządek w dziale, a przy tym realizują swoje pasje i korzystają z wielu możliwości rozwoju – Doradcy Klienta ze sklepów Leroy Merlin opowiedzieli nam, jak wygląda ich praca i dlaczego warto dołączyć do zespołu powstającego w Mirkowie GIGAmarketu Leroy Merlin.


Budowanie relacji z klientami, dzielenie się wiedzą i umiejętnościami – to właśnie w swojej pracy najbardziej lubi Wioletta Wacławska-Kraska, Doradca Klienta w Leroy Merlin Sosnowiec. Do jej zadań jako Doradcy Klienta należy profesjonalna i kompleksowa obsługa klienta, na którą składa się doradztwo i sprzedaż, a także dbanie o dostępność, oznakowanie i ekspozycję towarów oraz porządek na terenie działu. „Cieszę się za każdym razem, kiedy mogę pomóc klientom, np. kiedy wymienię oprawkę w lampce, zrobię przedłużacz czy wymienię transformator w oprawie podszafkowej. Dzięki pracy na stanowisku Doradcy Klienta nauczyłam się cierpliwości i wyrozumiałości, a odbyte szkolenia pozwoliły mi zostać profesjonalistką w swojej dziedzinie. Ogromną przyjemność i frajdę sprawia mi udzielanie się na rzecz społeczności sklepowej, m.in. w Komisji Socjalnej czy akcji »Dzieciaki Sadzeniaki«” – opowiada Wioletta Wacławska-Kraska.


Jak wygląda czas pracy?


Doradcy Klienta pracują w systemie zmianowym, dzięki temu sklepy stacjonarne Leroy Merlin są otwarte 7 dni w tygodniu w szerokim zakresie godzinowym. „Nasze grafiki są dopasowane do potrzeb działu, ale również do naszych indywidualnych oczekiwań. Dni wolne nie zawsze zdarzają się w weekendy, ale w sytuacji, gdy np. trzeba coś załatwić w urzędzie, są idealnym rozwiązaniem” – opowiada Magdalena Strzałkowska, Doradca Klienta w Leroy Merlin Rumia.


Więcej na następnej stronie...



Dzielimy się sukcesami i wynikami


Dzielenie się wiedzą, sukcesami i wynikami to jedne z głównych zasad filozofii firmy, która docenia zaangażowanie pracowników. W Leroy Merlin mogą oni liczyć na atrakcyjne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę i liczne benefity. „Dla pracowników sklepu organizowane są wyjazdy np. na spływy kajakowe, a także grille. Aktywne osoby mogą skorzystać z karty MultiSport, mamy także zapewnioną prywatną opiekę medyczną” – wylicza Michał Bieńkowski, Doradca Klienta w Leroy Merlin Łódź Port. Każdy z pracowników otrzymuje także smartfon, który może wykorzystywać po godzinach pracy do celów prywatnych. Uczestniczy również w zyskach wypracowywanych przez firmę. „Oprócz pensji zasadniczej każdy pracownik ma prawo do premii kwartalnej i rocznej, których wysokość uzależniona jest od wyników sprzedażowych sklepu. Raz w roku pracownicy dostają udziały, które mogą zamienić na akcje Adeo, zrzeszającego 32 przedsiębiorstwa – w tym Leroy Merlin – 13 krajach. I w ten sposób stają się akcjonariuszami Adeo” – podkreśla Iwona Stępień-Kwiecińska, Kierownik Zasobów Ludzkich w powstającym w Mirkowie GIGAmarkecie Leroy Merlin, gdzie prowadzona jest obecnie rekrutacja na stanowiska Doradcy Klienta, Logistyka i Kasjera.



Szkolenia i staże – klucz do rozwoju


Leroy Merlin wspiera swoich pracowników w rozwoju osobistym i zawodowym, dlatego już od pierwszych dni pracy oferuje im szereg szkoleń i warsztatów. „Osoby, które chcą dołączyć do naszego zespołu, nie muszą mieć doświadczenia w handlu, choć jest ono mile widziane. Każdy z nowo zatrudnionych pracowników odbywa na początek trzymiesięczny staż w jednym z naszych sklepów, w czasie którego pod okiem opiekuna zdobywa wiedzę produktową i uczy się, jak budować relacje z klientami” – wyjaśnia Iwona Stępień-Kwiecińska. Po pełnym wdrożeniu w obowiązki, poznaniu misji stanowiska oraz funkcjonowania działu Doradcy Klienta mogą brać udział w szkoleniach dodatkowych oraz programach rozwojowych – takich jak Akademia Orląt, które umożliwiają im awans. Z takiej możliwości skorzystała Wioletta Wacławska-Kraska. „Moja przygoda w Leroy Merlin zaczęła się w 2005 roku na stanowisku Kasjera. W 2007 roku zaczęłam pracę jako Doradca Klienta w Dziale Elektrycznym, gdzie jestem do dziś. Fajne jest to, że poznałam tu również swojego obecnego męża, który pracuje w Leroy Merlin Katowice. Obecnie rozwijam się i jestem uczestnikiem programu Akademia Orląt, który przygotowuje do awansu z Doradcy Klienta na Koordynatora” – opowiada.


W Leroy Merlin Mirków obecnie trwa rekrutacja
na stanowiska
Doradców Klienta.
Jeśli szukasz stabilnej pracy z dobra
atmosfera i chcesz wspólnie z nami
realizować marzenia klientów związane
z domem oraz ogrodem, dołącz do naszego
zespołu. Wejdź na kariera.leroymerlin.pl
i zaaplikuj lub skontaktuj się z nami
telefonicznie: 513 693 700

Aplikacja nowagazeta.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo NowaGazeta.pl




Reklama
Wróć do