Ponownie wraca problem dotyczący kolejek tworzących się w Urzędzie Pocztowym w Trzebnicy. Chodzi o zbyt małą liczbę otwartych okienek w godzinach "szczytu", gdy przychodzi najwięcej klientów. Poza tym mieszkańcy chcą, aby trzebnicka poczta otwierana była wcześniej. Nie o godz. 9 a np. o 7. Rzecznik poczty, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, zapowiada że tak będzie, ale tylko w jednym dniu tygodnia.
O problemie związanym z kolejkami na trzebnickiej poczcie pisaliśmy już wielokrotnie. Niestety pomimo licznych deklaracji dotyczących rozwiązania tego problemu, on wciąż istnieje. Świadczyć o tym mogą chociażby informacje, które docierają do nas co jakiś czas od mieszkańców.
- Nie wiem, czy ktoś już zgłaszał ten problem, ale ja po prostu nie mam już cierpliwości. Jak może być taka sytuacja, aby w mieście powiatowym, takim jak Trzebnica poczta czynna była od godz. 9. Przecież panie pracujące tam siedzą już od godz. 6, a ludzie gromadzą się przed drzwiami nawet przed 8 i czekają, ponieważ chcą załatwić swoje sprawy jeszcze przed pracą. Ale niestety, bo panie otwierają punktualnie o godz. 9. Przecież tutaj, na pocztę przyjeżdżają ludzie z całego powiatu w celu załatwienia swoich spraw. Dla mnie nie jest to normalne, że poczta w mieście powiatowym otwierana jest tak późno - powiedział nam oburzony pan Michał.
Druga sprawa dotyczy kolejek, które nadal tworzą się przy okienkach. Pomimo zapowiedzi rozwiązania tego problemu, wciąż docierają do nas informacje od mieszkańców, że gdy przy jednym tylko czynnym okienku tworzy się duża kolejka, to drugie nadal nie jest otwierane.
Już wcześniej Joanna Kraśnicka, regionalny rzecznik prasowy Poczty Polskiej zapewniała nas o tym, że pracownicy dokładają wszelkich starań, aby obsługa klientów w urzędach pocztowych (także w trzebnickim) odbywała się sprawnie, a klienci możliwie najkrócej oczekiwali na załatwienie swoich spraw.
Przypomnijmy także. że wówczas poinformowano nas o tym, że czynne są cztery stanowiska: w godz. od 9 do 19 dwa okienka - uniwersalne, od godz. 10.30 czynne jest dodatkowo okienko, które wydaje przesyłki, natomiast od godz. 12 do godz. 19 - okienko uniwersalne. Drugie okienko do obsługi wysyłania listów i nadawania paczek czynne jest od godz 10.30 do 19. Przerwy dla pracowników są - dla wygody klienta - ruchome (uzależnione od natężenia ruchu).
Niestety okazuje się, że według mieszkańców nie wszystko funkcjonuje tak, ja zostało nam przedstawione, ponieważ problem ten nadal powraca. Zapytaliśmy więc ponownie rzecznika prasowego o to, jakie widzi rozwiązanie istniejącego na trzebnickiej poczcie problemu.
- Odnośnie Trzebnicy i działania placówki pocztowej nr 1, to godziny jej pracy były zmieniane w ostatnich latach, po sygnałach od klientów. Planujemy teraz następną zmianę,otwarcie placówki od godz. 7 w określonym dniu tygodnia. Już wkrótce poinformujemy o tym klientów. Obecnie od godziny 9 czynne są dwa okienka. Od godz. 10.30 otwierane jest kolejne. Przy dużym natężeniu ruchu, zwiększamy liczbę pracowników bezpośrednio obsługujących klientów - powiedział nam Zbigniew Baranowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej S.A, dodając po chwili:
- Chciałbym przypomnieć, że od września ub.r. przy ul. Solnej 3 działa dodatkowo Agencja Pocztowa (czynna już od godziny 8 rano tj. godzinę wcześniej niż placówka pocztowa w Trzebnicy).
Aplikacja nowagazeta.pl
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Komentarze opinie