Reklama

Kosztowna promocja

10/10/2011 18:55
15,7 tys. zł - tyle kosztowało wyprodukowanie dwóch filmów promujących Trzebnicę, które trafią do menadżerów drużyn finalistów Euro 2012.

Filmy wyprodukowane będą w dwóch metrażach: krótszym i dłuższym i w dwóch wersjach językowych. Materiał ma zachęcić drużyny piłkarskie do wybrania Trzebnicy, jako miasta pobytowego. Przez kilka dni wrocławska ekipa kręciła materiał, który w niedalekiej przyszłości pokaże menadżerom. Zapewne zobaczą nowy aquapark, stadion, czy orlik. To wszystko jeżeli chodzi o konkretną infrastrukturę. Trudno bowiem pokazać ekipom budowany hotel. Według założeń, jeżeli nie wydarzy się nic nieprzewidywanego, czterogwiazdkowy hotel zostanie oddany tuż przez czerwcowymi mistrzostwami. Leszek Mroczkowski, prywatny inwestor nie chce składać konkretnych deklaracji, kiedy pokaże klientom obiekt: - Podczas tej budowy, a właściwie przymusowego postoju nabyłem pokory, więc nie będę składał żadnych deklaracji - powiedział nam inwestor.

Aplikacja nowagazeta.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo NowaGazeta.pl




Reklama
Wróć do