
Uczniowie klas III stanowili prawie 18% wszystkich uczestników zajęć, czyli 74 osoby, wśród których 30% to chłopcy. Udział w projekcie brała młodzież ze wszystkich pięciu klas maturalnych, ale rekordową okazała się biologiczno-chemiczna III c, w której tylko jedna osoba nie skorzystała z projektu; niewiele gorsza była humanistyczna klasa III a, ponieważ jedynie 2 dziewczynki nie uczestniczyły w zajęciach dodatkowych. Największym powodzeniem cieszyły się zajęcia z chemii, biologii, matematyki, geografii, języków angielskiego i niemieckiego oraz wiedzy o społeczeństwie, historii i literatury.
Aż 40% uczestników korzystało z dwu lub trzech rodzajów zajęć prowadzonych przez różnych wykładowców, nie tylko w Trzebnicy, ale i we Wrocławiu. Na 126 uczniów klas III LO - 74 otrzymało 125 odpowiednich "Certyfikatów ukończenia 64 godzin zajęć pozalekcyjnych". Uroczystość wręczenia miała miejsce 29 kwietnia - w dniu ukończenia szkoły - w obecności starosty Roberta Adacha oraz naczelnika Wojciecha Wróbla.
Abiturienci podkreślali, że efektem uczestnictwa w zajęciach projektowych jest nie tylko zwiększenie różnych umiejętności, podwyższenie kompetencji przedmiotowych, ale także zyskanie większej pewności siebie i zwiększenie motywacji do rozwijania własnych uzdolnień.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie