Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
W większości POpieram POprzedników, a moim, skromnym, zdaniem wydawanie 1 000 000 zł, żeby "pokazać nauczycielom, jak uczyć w nowej, internetowej rzeczywistości" to chyba jakiś żart !!! Nie róbmy z tych ludzi idiotów !!!
Nie wazne, czy szkolenia sa potrzebne. Wazne, kto je POprowadzi. Zapewniam, ze pieniadze zostana wlasciwie zagosPOdarowane! By ludziom zylo sie lepiej!
Całkowicie zgadzam się z moim przedmówcą, chociaż „pochodzę” z innej placówki niż ta przywołana. Dlaczego nikt wcześniej nie pytał nas o zgodę, tylko sam zadecydował, co mamy robić w swoim wolnym czasie. Jak to miło dostać polecenie służbowe zmuszające nas do „dobrowolnego” uczestnictwa w projekcie.
Myślę, że milion zł można wykorzystać lepiej inwestując w inne obszary szkolnictwa w powiecie (np. sprzęt dla szkół). Z całym szacunkiem dla p. Łasicy, która niewątpliwie ciężko pracowała nad projektem - chyba Pani nie do końca jest zorientowana jakie podejście do tego typu szkoleń mają sami nauczyciele. Może wcześniej wypadałoby przeprowadzić rzetelne badania w szkołach, czy jest zapotrzebowanie na taki projekt. Założenia są bardzo dobre ale od założeń do PRAWIDŁOWEJ realizacji daleka droga. Co będzie np. gdy dyrekcja zgłosiła szkołę do projektu, a nauczyciele nie są zainteresowani. Będziecie Państwo zmuszać ludzi do uczestnictwa, tak jak to ma miejsce w PZS nr 2 w Trzebnicy? To samo dotyczy wyznaczania koordynatorów w szkołach - na jakich zasadach byli wybierani, i dlaczego w/w szkole odbyło się to po cichutku, bez rozgłosu, tak aby wyznaczona osoba byłą tą jedyną niezastąpioną (wszak królowa jest tylko jedna ;) ). A już p. Wróbel jako koordynator... brak słów, pozostawię bez komentarza. Zaznaczam, że jest to moja subiektywna opinia i nie mam zamiaru polemizować z nikim na ten temat.