Z żalem zauważyłem, że przy kolejnej zmianie rozkładu jazdy pociągów na linii Trzebnica-Wrocław-Trzebnica dokonujecie państwo kasacji kolejnego kursu szynobusu [ostatnio dotyczyło to kursu wieczornego z trzech wieczornych zrobiliście dwa]. Teraz jednakże uderzacie w głównych waszych klientów korzystających z waszej linii rano, gdy dojeżdża się do pracy na godz. 6 - 7 i na pierwsze zajęcia na uczelniach wyższych na godz. 8. Z trzech porannych kursów [godz. 4.25; 5.38; 6.49] robicie dwa [!!!!!!!!] o godz. 4.53 i 6.37. Dla kogo te kursy??? Chyba nie dla ludzi, a tylko dla państwa planisty w biurze. I proszę się nie tłumaczyć, że klienci tak chcieli, albo nie dałoby rady ustawić pociągów z konkurencją przy przejazdach. Przeczuwam najgorsze z możliwych tłumaczeń, a mianowicie; przedłużyliśmy dojazd do dworca głównego we Wrocławiu i brakuje - nam taboru na jeszcze jeden kurs. Wersja druga przy przedłużeniu kursu do dworca głównego nie możemy zmieścić trzeciego kursu z powodu natłoku porannych pociągów konkurencji, co skutkuje brakiem przejazdu. Niestety, wasze machinacje [niewłaściwe] spowodują, że ludzie z biletami miesięcznymi uciekną wam na autobusy lub wybiorą wariant biletu w jedną stronę. Może to mieć dalsze konsekwencje w postaci kolejnych niekorzystnych zmian kursów w przyszłości. Bo jeśli ktoś stwierdzi, że skoro teraz tak mało ludzi jeździ o godz.4.53, to połączmy ten kurs z tym o 6.37. I zróbmy jeden o np. godz. 5.45!!!! Osobiście chyba wam podziękuję za współpracę, a jak znajdę kilka osób równie niezadowolonych z tych cudacznych zmian, to może skłonimy się ku opcji sądowej i oskarżymy waszą spółkę o działanie na własną szkodę [to będzie tragiczna reklama dla waszej firmy], gdyż to będzie już druga kasacja kursów na rozwojowej linii, ale pierwsza która uderzy bardzo mocno w żywotne interesy mieszkańców Trzebnicy i okolic, pracujących od rana we Wrocławiu.
Pozdrawiam.
Aplikacja nowagazeta.pl
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
To ewidentne działanie na szko - niezalogowany
2013-06-21 15:29:35
Człowieku nie ma się co dziwić. Prezesem KD jest osoba która odpowiada za rozkład kolei w województwie dolnośląskim po roku 2000. Likwidacja części pociągów do Trzebnicy to efekt m.in. podniesienia prędkości do 160 na linii do Węglinca i związanej z nią podwójnej obsady maszynistów, oraz reaktywacja Polanicy Zdroju. Oberwała nie tylko Trzebnica, ale także linia z Legnicy do Jaworzyny Śląskiej/Kłodzka. Braki taborowe, personalne oraz niekompetencja to wizytówka KD, panie pośle łapiński może być pan z siebie dumny. Dziękujemy również za zlikwidowanie linii kolejowej do Góry Śląskiej dla S5, mimo iż była czynna, a wykonawca zszedł z budowy. Podziękujemy wam w wyborach za wszystkie cuda i zieloną wyspę.
odpowiedz
Zgłoś wpis
Podziel się swoją opinią
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Człowieku nie ma się co dziwić. Prezesem KD jest osoba która odpowiada za rozkład kolei w województwie dolnośląskim po roku 2000. Likwidacja części pociągów do Trzebnicy to efekt m.in. podniesienia prędkości do 160 na linii do Węglinca i związanej z nią podwójnej obsady maszynistów, oraz reaktywacja Polanicy Zdroju. Oberwała nie tylko Trzebnica, ale także linia z Legnicy do Jaworzyny Śląskiej/Kłodzka. Braki taborowe, personalne oraz niekompetencja to wizytówka KD, panie pośle łapiński może być pan z siebie dumny. Dziękujemy również za zlikwidowanie linii kolejowej do Góry Śląskiej dla S5, mimo iż była czynna, a wykonawca zszedł z budowy. Podziękujemy wam w wyborach za wszystkie cuda i zieloną wyspę.