Reklama

Nie drażnij konduktora!

06/07/2016 18:36
W niedzielę, 5 czerwca grupa młodzieży jadąca szynobusem z Trzebnicy, nie mogła zakupić biletów ulgowych, bo się... skończyły. - Konduktor powiedział nam, że musimy kupić bilety normalne. Po długiej dyskusji i tłumaczeniu, że mamy legitymacje i ustawowe prawo do zniżki, w końcu sprzedał nam bilety z jakąś inną ulgą, choć nie była tak duża, jaka nam przysługiwała, ale gdybym się nie powołała na regulamin, musielibyśmy kupić bilety normalne – mówi nastolatka z Trzebnicy.

W ciągu ostatnich dwóch miesięcy otrzymaliśmy kilka skarg na Koleje Dolnośląskie. Dotyczą obsługi szynobusu na trasie Trzebnica – Wrocław, pasażerowie zgłaszają nam, że konduktorzy są nieuprzejmi, często wręcz bezczelni.
O tym, co na to rzecznik Kolei Dolnośląskich przeczytacie w jutrezjszym wydaniu NOWej

Aplikacja nowagazeta.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Witek - niezalogowany 2016-07-09 08:28:29

    To wina redaktora naczelnego nowej :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Żmigrodzianin - niezalogowany 2016-07-07 08:16:07

    To jest wina Starosty i imperatora Trzebnicy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Max - niezalogowany 2016-07-06 22:08:54

    Trasa Wrocław - Żmigród :) Mili i prawie zawsze uśmiechnięci konduktorzy :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Alicja - niezalogowany 2016-07-06 20:05:21

    A na trasie Oborniki Śląskie - Wrocław konduktorzy są bardzo uprzejmi :) i zaznaczam, że dojeżdżam codziennie do pracy i nie spotkała mnie jeszcze żadna niemiła sytuacja.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo NowaGazeta.pl




Reklama
Wróć do