W trzech spotach, które od 4 marca można oglądać w TVN, kinach i internecie młodzi aktorzy: Dominika Gwit, Alan Andersz i Philippe Tłokiński zachęcają do używania prezerwatywy. W akcję zaangażował się również Łukasz Nowicki. Patronat merytoryczny nad projektem objął Program Narodów Zjednoczony ds. Rozwoju (UNDP). W Polsce o prezerwatywach mówi się rzadko. Często też można znaleźć o nich zupełnie nieprawdziwe informacje – także w internecie. Kampania ma na celu nie tylko przełamywać tabu związane z samą prezerwatywą, ale przede wszystkim dostarczyć młodym ludziom rzetelną wiedzę na temat profilaktyki chorób i infekcji przenoszonych drogą płciową. Zaprojektowane na jej potrzeby narzędzia interaktywne dostosowane są do użytkowania mobilnego, na przykład aplikacje i gry internetowe dostępne na profilach społecznościowych kampanii. Więcej informacji znajduje się pod adresem: www.konczbezstrachu.pl
Komentarze opinie