Reklama

Straciła 9000 zł

48 - letnia mieszkanka naszego powiatu wystawiła na sprzedaż kurtkę. Po chwili otrzymała wiadomość o przeprowadzonej transakcji, a w załączeniu link, który miał umożliwić zapłatę za towar. Zadowolona, że szybko znalazł się nabywca, niczego nie podejrzewając kliknęła w link. Tam znajdowały się pola do zalogowania do bankowości internetowej. Zalogowała się swoimi danymi będąc przekonana, że jest to potrzebne do przelania przez kupującego pieniędzy na jej rachunek. Potwierdziła przychodzące sms-y autoryzacyjne i wtedy pojawił się komunikat, że jej konto zostało zablokowane. Podejrzewając, że coś poszło nie tak, przedzwoniła na infolinie banku. Było jednak już za późno na odpowiednią reakcję. Z jej konta zniknęło 9000 złotych.

Aplikacja nowagazeta.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo NowaGazeta.pl




Reklama
Wróć do