Reklama

Dlaczego podczas budowy drogi ekspresowej niszczy się drogi lokalne?

12/07/2015 07:05
Bardzo podobna sytuacja jest również pomiędzy Prusicami a Kopaszynem, gdzie również wykonano by-pass.

Kwestię objazdów wysypanych tłuczniem na ostatniej sesji Rady Gminy poruszał także burmistrz Prusic Igor Bandrowicz, który zastanawiał się, jak będzie wyglądało odśnieżanie objazdów i czy w sytuacji, kiedy z powodu wypadku trzeba będzie puścić ruch objazdami po drogach z by-passami, czy nie zostaną one rozjeżdżone w ciągu jednego dnia.

- Zerwanie nawierzchni bitumicznej związane jest z budową w nowej niwelecie dojazdów do wiaduktu WD17, który będzie nad projektowaną S5, podobna sytuacja występuje w drogach powiatowych DP 1330D - obiekt WD21, droga DP1346D - obiekt WS 22 (droga DP1346D pod obiektem), droga 1348D - obiekt WD20.
By-passy przewidziane są do końca 2016 roku
- tłumaczy Joanna Borkowska z biura komunikacji społecznej Generalnej Dyrekcji Drog Krajowych i Autostrad i zapewnia, że obowiązkiem wykonawcy jest utrzymywanie w stałej przejezdności by-passów, w tym w okresie zimowym.

- Wykonawca nie obawia się zniszczenia nawierzchni jest odpowiedzialny przez cały okres budowy za stan objazdów i ma zapewnić stałą przejezdność tych odcinków - dodaje Joanna Borkowska.

Aplikacja nowagazeta.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    hehehe - niezalogowany 2015-07-12 12:24:01

    bo tak budują ci z PO

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo NowaGazeta.pl




Reklama
Wróć do