Bardzo podobna sytuacja jest również pomiędzy Prusicami a Kopaszynem, gdzie również wykonano by-pass.
Kwestię objazdów wysypanych tłuczniem na ostatniej sesji Rady Gminy poruszał także burmistrz Prusic Igor Bandrowicz, który zastanawiał się, jak będzie wyglądało odśnieżanie objazdów i czy w sytuacji, kiedy z powodu wypadku trzeba będzie puścić ruch objazdami po drogach z by-passami, czy nie zostaną one rozjeżdżone w ciągu jednego dnia.
- Zerwanie nawierzchni bitumicznej związane jest z budową w nowej niwelecie dojazdów do wiaduktu WD17, który będzie nad projektowaną S5, podobna sytuacja występuje w drogach powiatowych DP 1330D - obiekt WD21, droga DP1346D - obiekt WS 22 (droga DP1346D pod obiektem), droga 1348D - obiekt WD20. By-passy przewidziane są do końca 2016 roku
- tłumaczy Joanna Borkowska z biura komunikacji społecznej Generalnej Dyrekcji Drog Krajowych i Autostrad i zapewnia, że obowiązkiem wykonawcy jest utrzymywanie w stałej przejezdności by-passów, w tym w okresie zimowym.
- Wykonawca nie obawia się zniszczenia nawierzchni jest odpowiedzialny przez cały okres budowy za stan objazdów i ma zapewnić stałą przejezdność tych odcinków - dodaje Joanna Borkowska.
Aplikacja nowagazeta.pl
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
bo tak budują ci z PO