Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Przecież ten pan dyrektor to wielki specjalista i meneger od zarządzania ( podobno), a kogo pyta - panią sprzątaczkę, salową. Czy one się na tym znają? Lekarz też na ekonomii znać się nie musi, ma być dobrym lekarzem, a pielęgniarka,- pielęgniarką. Każdy bierze wynagrodzenie za swoją pracę, na której ma się znać. Od zarządzania jest dyrektor szpitala. Dyrektor powinien już dawno zrobić audyt wewnętrzny, porozmawiać z pracownikami każdego szczebla i dowiedzieć się, na jakim odcinku i co nie funkcjonuje. Wybór procesu uzdrowienia placówki to już jego działka.
Kiedy nie bierze się pod uwagę zdania pracowników, to narzekamy, że się z nami nie liczą. A kiedy ktoś wychodzi z inicjatywą i prosi o opinię personel (który ma tym samym okazję, żeby się wypowiedzieć), to też narzekamy, że źle. I jak tu znaleźć złoty środek? Dla mnie bardzo fajny pomysł i profesjonalne podejście do tematu.
Uważa pomysł za trafiony, bo kto inny niż osoby biorące udział w procesie mogą wskazać co nie "gra" Panie redaktorze?