Reklama

Nie odpowiadają na pisma

Nasz Czytelnik skarży się, że miał utrudniony kontakt z Powiatowym Rzecznikiem Praw Konsumenta, a starostwo nie odpowiadało na jego pisma. Jest zdecydowany konsekwentnie walczyć o swoje prawa.

W lutym zgłosił się do jego biura z prośbą o pomoc w  sprawie reklamacji w PKO Trzebnica. W piśmie z 2 września 2022 r. adresowanym do Starosty Powiatu Trzebnickiego pisze:

[middle1]

"Od lutego b.r. regularnie wysyłałem materiały do Pana Roberta Borczyk, który w moim imieniu miał prowadzić postępowanie wyjaśniające i występować do odpowiednich organów z wnioskami. W tym celu udzieliłem pełnomocnictwa dla Pana Borczyk,który od kilku miesięcy nie odbiera ode mnie telefonów ani nie odpowiada na maile.

Boję się, że przekroczone zostały ustawowe terminy i niektóre roszczenia mogą stracić swoją ważność."

Reklama

Czy rzecznik podjął czynności? Czy petent otrzymał odpowiedź?

Cały artykuł ukaże się w jutrzejszym wydaniu NOWej Gazety Trzebnickiej, ale już dzisiaj możesz go przeczytać. Wystarczy wykupić płatny dostęp do treści PREMIUM. Zapraszamy...

NOWOŚĆ: Po wykupieniu możesz też przeglądnąć całą gazetę w formacie PDF.





...

Płatny dostęp do treści

Spokojnie, ten tekst możesz przeczytać w całości. Dołącz do nas już teraz! Będziesz mógł czytać wszystkie teksty, bez ograniczeń. Sprawdź, co zyskasz.

Pozostało 69% tekstu do przeczytania.

Wykup dostęp

Aplikacja nowagazeta.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo NowaGazeta.pl




Reklama