
Nasz Czytelnik skarży się, że miał utrudniony kontakt z Powiatowym Rzecznikiem Praw Konsumenta, a starostwo nie odpowiadało na jego pisma. Jest zdecydowany konsekwentnie walczyć o swoje prawa.
W lutym zgłosił się do jego biura z prośbą o pomoc w sprawie reklamacji w PKO Trzebnica. W piśmie z 2 września 2022 r. adresowanym do Starosty Powiatu Trzebnickiego pisze:
[middle1]"Od lutego b.r. regularnie wysyłałem materiały do Pana Roberta Borczyk, który w moim imieniu miał prowadzić postępowanie wyjaśniające i występować do odpowiednich organów z wnioskami. W tym celu udzieliłem pełnomocnictwa dla Pana Borczyk,który od kilku miesięcy nie odbiera ode mnie telefonów ani nie odpowiada na maile.
Boję się, że przekroczone zostały ustawowe terminy i niektóre roszczenia mogą stracić swoją ważność."
Czy rzecznik podjął czynności? Czy petent otrzymał odpowiedź?
Cały artykuł ukaże się w jutrzejszym wydaniu NOWej Gazety Trzebnickiej, ale już dzisiaj możesz go przeczytać. Wystarczy wykupić płatny dostęp do treści PREMIUM. Zapraszamy...
NOWOŚĆ: Po wykupieniu możesz też przeglądnąć całą gazetę w formacie PDF.
...
Spokojnie, ten tekst możesz przeczytać w całości. Dołącz do nas już teraz! Będziesz mógł czytać wszystkie teksty, bez ograniczeń. Sprawdź, co zyskasz.
Pozostało 69% tekstu do przeczytania.
Wykup dostępTwoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie