Reklama

Nie odpowiadają na pisma

Nasz Czytelnik skarży się, że miał utrudniony kontakt z Powiatowym Rzecznikiem Praw Konsumenta, a starostwo nie odpowiadało na jego pisma. Jest zdecydowany konsekwentnie walczyć o swoje prawa.

W lutym zgłosił się do jego biura z prośbą o pomoc w  sprawie reklamacji w PKO Trzebnica. W piśmie z 2 września 2022 r. adresowanym do Starosty Powiatu Trzebnickiego pisze:

[middle1]

"Od lutego b.r. regularnie wysyłałem materiały do Pana Roberta Borczyk, który w moim imieniu miał prowadzić postępowanie wyjaśniające i występować do odpowiednich organów z wnioskami. W tym celu udzieliłem pełnomocnictwa dla Pana Borczyk,który od kilku miesięcy nie odbiera ode mnie telefonów ani nie odpowiada na maile.

Boję się, że przekroczone zostały ustawowe terminy i niektóre roszczenia mogą stracić swoją ważność."

Czy rzecznik podjął czynności? Czy petent otrzymał odpowiedź?

Cały artykuł ukaże się w jutrzejszym wydaniu NOWej Gazety Trzebnickiej, ale już dzisiaj możesz go przeczytać. Wystarczy wykupić płatny dostęp do treści PREMIUM. Zapraszamy...

NOWOŚĆ: Po wykupieniu możesz też przeglądnąć całą gazetę w formacie PDF.





...

Płatny dostęp do treści

Spokojnie, ten tekst możesz przeczytać w całości. Dołącz do nas już teraz! Będziesz mógł czytać wszystkie teksty, bez ograniczeń. Sprawdź, co zyskasz.

Pozostało 69% tekstu do przeczytania.

Wykup dostęp

Aplikacja nowagazeta.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo NowaGazeta.pl




Reklama
Wróć do