Reklama

Inna cena na półce, inna przy kasie?

29/11/2017 14:56

Nie trudno wyobrazić sobie taką sytuację, kiedy to konsument podchodzi do kasy sklepowej, aby zapłacić za wybrany produkt, a wtedy dowiaduje się, że w rzeczywistości jest on droższy niż cena na metce. Wiele osób spotkało się z taką sytuacją, lecz nie wiedząc jak postąpić dalej - godziło się na zapłatę często dużo wyższej kwoty.


Jak mówi prawo, obowiązkiem każdego sprzedawcy jest oznaczanie odpowiednią ceną oferowanych towarów. Do naszej redakcji zgłosił się ostatnio czytelnik z interwencją dotycząca jednego ze sklepów wielkopowierzchniowych w Trzebnicy, mówiąc, że w tym wypadku normą jest problem z cenami.



Więcej w najnowszym wydaniu NOWej gazety trzebnickiej, już w czwartek.

Aplikacja nowagazeta.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Adam Frat - niezalogowany 2019-11-26 01:18:36

    Zgodnie z ustawami prawa konsumenta oraz kodeksem cywilnym nie tylko jak cena jest na półce mniejsza muszą w takiej sprzedać, nast jak jest zamieniona czy towar jest do innego pod inną ceną to muszą sprzedać w tej mniejszej https://infomiasto.eu/co-zrobic-gdy-cena-towaru-jest-inna-niz-na-polce-w-sklepie/ ma to na celu utemperowanie celowych wprowadzania w błąd klientów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    LEE - niezalogowany 2017-12-06 10:54:34

    proszę klienta trzeba przejść 300m by do obsługi klienta dojść ? jest zaraz obok wyjścia żeby wyjść trzeba przejść obok 2 kroki i jest pani przy obsłudze . po za tym dobrze że jest taka obsługa klienta , bo co by było jak cena się nie zgadzała w sklepie BIEDRONKA lub LIDL ? wołają kierownika dzwonią a klient czeka aż przyjdzie kierownik i to wyjaśni a kolejka się dłuży i dłuży . więc cieszmy się że jest Obsługa Klienta pozdrawiam klient i pracownik

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    LEE - niezalogowany 2017-12-06 10:47:16

    DRODZY KLIENCI SĄ TEŻ CZYTNIKI CEN MOŻNA SPRAWDZIĆ CENĘ , MOŻNA PODEJŚĆ DO KASY I NA KASIE TEŻ SPRAWDZĄ CENĘ , OBSŁUGA KLIENTA TEŻ POMOŻE Z CENĄ I WYJAŚNI , PO ZA TYM SĄ OSOBY KTÓRE NA SKLEPIE WYKŁADAJĄ TOWAR TEŻ POMOGĄ . JEŚLI BY OSOBY NA KASIE WYPŁACALI RÓŻNICE TO JAKIE BY BYŁY KOLEJKI ?? MASAKRYCZNE . WIĘC OBSŁUGA KLIENTA POMAGA I OD TEGO JEST ONA BY WYJAŚNIĆ CENĘ . ZAWSZE JAK KLIENT MA RACJĘ WYDAWANA JEST RÓŻNICA LUB ZWROT . PO ZA TYM OBSŁUGA KLIENTA NIE JEST 100 -300 m do przejścia , jest zaraz OBOK WYJŚCIA i tak musisz przejść obok OBSŁUGI KLIENTA .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    LEE - niezalogowany 2017-12-06 10:38:49

    JAK BY KLIENCI TEŻ DOKŁADNIE CZYTALI CO PISZE NA CENIE TO BY NIE BYŁO NIESPODZIANEK PRZY KASIE . MOŻNA POWIEDZIEĆ ŻE 55% OSÓB NIE CZYTA DOKŁADNIE CEN CO NA NICH PISZE . PO ZA TY, JAK BY KLIENT ODKŁADAŁ PRODUKT W ODPOWIEDNIE MIEJSCE TAM GDZIE POWINIEN NIE BYŁO BY POMYŁEK , A TEŻ SIĘ SKŁADA ŻE SAMI KLIENCI ZMIENIAJĄ MIEJSCE CEN NA INNY PRODUKT I SIĘ KŁÓCĄ ŻE ZOSTALI WPROWADZENI W BŁĄD . DRODZY KLIENCI CZYTAMY . CO JEST NAPISANE .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Imie44 - niezalogowany 2017-11-30 15:15:11

    A czy jeśli na półce jest cena 10 zł a klient zapłacił za niego 8 zł to też przyjdzie dopłacić różnicę

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ag - niezalogowany 2017-11-30 10:24:08

    Trzeba iść do Punktu Obsługi Klienta po zwrot różnicy między ceną na paragonie, a ceną widniejącą na półce.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    tak pytam - niezalogowany 2017-11-30 08:39:37

    najbardziej oszukują??? czy ktos wie ???

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo NowaGazeta.pl




Reklama
Wróć do