
Pani Monika pracuje w zawodzie od 17 lat. Marzyła o tym od dziecka.
- Fryzjerstwo zawsze było moją pasją. Wychowałam się na wsi, gdzie płody ziemi były traktowane jak dobro najwyższe, a ja zrywałam dziadkowi młode kolby kukurydzy aby z nitkowatych "włosów" zaplatać warkocze. Własną działalność gospodarczą pani Monika rozpoczęła w 2008r. Wie, że fryzjerstwo dzisiaj to perfekcyjność, wyznaczanie trendów i podążanie za potrzebami klientów.
Ulubione fryzury pani Moniki to takie, które sprawiają że klientka wychodzi z salonu zadowolona. W tym miejscu wkracza już psychologia, która jest nieodłącznym elementem tego zawodu. Umiejętność słuchania, dyskretne podpowiedzi, empatia, komunikatywność i wysoka kultura osobista. Dla wielu klientek wizyta w salonie to nie tylko czas na relaks, ale często swoiste katharsis uwalniające tłumione emocje. Dlatego tak ważne jest wzajemne zaufanie, szacunek i rodzinna atmosfera.
Więcej na następnej stronie...
Salon "Exclusive" pani Moniki współpracuje z Fundacją Rak`n`Roll wpisując się w działania na rzecz poprawy jakości życia chorych na raka. Oferuje darmowe strzyżenie osobom, które chcą oddać swoje włosy w ramach akcji "Daj włos". Perukarnia Rokoko bezpłatnie wykonuje z tych włosów peruki dla kobiet w trakcie chemioterapii.
- Raz w miesiącu wysyłam włosy od trzech, czterech klientek – mówi pani Monika – Szczególne nasilenie jest po Komuniach. Dziewczynki wtedy chętnie decydują się oddać włosy. W ramach wdzięczności my za zgodą rodziców publikujemy na naszym profilu facebookowym podziękowania dla dziewczynek.
Fryzjerstwo to profesja wymagająca ciągłego szkolenia się. Sam talent to za mało. Współczesny fryzjer musi być artystą. Pani Monika mając świadomość zawrotnego tempa zmian branżowych, innowacyjnych metod i nowości w produktach, dba o nieustanny rozwój i pogłębianie umiejętności zarówno swoich jak i pracowników. – W tym roku wystąpiłam z projektem o dofinansowanie z Krajowego Funduszu Szkoleniowego. Dzięki temu będziemy szkolić się w najlepszych akademiach w Polsce, między innymi u Maniewskiego, u Wierzbickiego & Schmidta. Z całą przyjemnością w ramach projektu będę gościć w moim salonie Bartosza Bronowickiego, międzynarodowego edukatora, ambasadora marki Z. ONE CONCEPT-URBAN TRIBE i TERMIX.
Na prestiż salonu składa się również jego wystrój. Nowo otwarty (przeniesiony z ulicy Wyszyńskiego) salon Exclusive przyciąga dopracowanym wystrojem, gdzie minimalizm łączy się z luksusem. Wydzielone strefy i wysoka jakość wykonania tworzy przestrzeń dostosowaną do komfortu klientów. Wszechobecne odcienie bieli dodają lekkości i tworzą tło dla elementów czerwonych – dynamizujących przestrzeń.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie