
We wtorek 16 stycznia do komisariatu policji w Obornikach Śląskich przyszedł mężczyzna, który zgłosił, że został oszukany. Sprawa zaczęła się od tego, że ktoś do niego zadzwonił. Rozmówca przedstawił się jako pracownik banku. Powiedział, że pieniądze znajdujące się na jego koncie są zagrożone. Aby zapobiec ich utracie, miał pobrać na swój telefon aplikację „Zoom”. Mężczyzna sprawiał wrażenie osoby profesjonalnej, chcącej uchronić swojego klienta przed utratą pieniędzy. Dlatego pokrzywdzony nic nie podejrzewając postępował zgodnie z poleceniami. W pewnym momencie "pracownik banku" poprosił, aby mężczyzna zalogował się na swoje konto, gdzie został wygenerowany kod BLIK, który musi potwierdzić. W tym momencie rozmowa została przerwana. Z konta mieszkańca naszego powiatu zostały wypłacone pieniądze w kwocie 4 tysięcy złotych.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Debili nam nie brakuje
Ma Pan oczywiście na myśli wszystkich, którzy 15 października uważali, że głosowali jedynie słusznie?