
Jak już informowaliśmy, do ogłoszonego 25 sierpnia konkursu na stanowisko dyrektora Biura LGD, stanęło 6 kandydatów: Mariusz Tułacz z Wrocławia, Andrzej Nowak z Lubnowa, Agnieszka Wersta z Czeszowa, Julia Binder z Wrocławia, Marcin Raczyński z Trzebnicy i Dorota Leń z Trzebnicy. 29 września komisja kwalifikacyjna poinformowała, że wszyscy spełnili warunki formalne i zostali dopuszczeni do konkursu.
6 października odbył dwuetapowy egzamin testowy. Najpierw kandydaci odpowiadali na 25 pytań dotyczących Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, podstawowej wiedzy o najbliższym terenie oraz Lokalnej Grupie Działania Kraina Wzgórz Trzebnickich, w drugim mieli napisać poprawnie wnioski o płatności i o przedłużenie płatności. Jeszcze przed rozpoczęciem testów wycofał się lubnowianin Andrzej Nowak.
Testy przeszły trzy osoby: Leń, Tułacz i Raczyński, uzyskując tym samym przepustkę do trzeciego etapu. Jak nas poinformowała prezes LGD Katarzyna Jarczewska, w czwartek każdy z trójki pretendentów odbył półgodzinną rozmowę kwalifikacyjną z komisją w składzie: Katarzyna Jarczewska - przewodnicząca, Teresa Czaniecka, Beata Flank, Magdalena Tabiś i Teresa Adamus, przy udziale włodarzy gmin: burmistrza Prusic Igora Bandrowicza, wiceburmistrza Obornik Śl. Adama Stockiego oraz wójta Wisnzni Małej Jakuba Bronowickiego. Pytania dotyczyły koncepcji rozwoju LGD.
Decyzję o wyborze Marcina Tułacza podjęto w rozszerzonym składzie komisji. Nowy prezes podejmie pracę od 1 listopada.
- Byliśmy gotowi podpisać umowę choćby natychmiast, ale kandydat stwierdził, że potrzebuje nieco czasu na załatwienie swoich spraw - powiedziała nam Katarzyna Jarczewska..
Podczas tego posiedzenia podjęto również decyzję o przesunięciu od 1 listopada pracownika biurowego Doroty Leń ze stanowiska asystenta biura na stanowisko specjalisty ds. promocji, projektów i kontaktów z organizacjami pozarządowymi. Od przyszłego miesiąca w biurze LGD na etacie będzie zatrudnionych dwóch pracowników.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie