
Przez całą godzinę próbowałam się dodzwonić do przychodni. Skorzystałam z funkcji ponownego wybierania numeru i nic to nie dało. Czy w tej przychodni ktoś specjalnie odkłada słuchawkę? - zastanawia się oborniczanka, która chciała zarejestrować się na wizytę do obornickiej poradni specjalistycznej w przychodni Ewa-Med.
Z prośbą o interwencję zwróciła się do nas mieszkanka Obornik Śląskich. - Jestem już starszą osobą. Dlatego zależało mi, żeby telefonicznie zarejestrować się na wizytę do lekarza specjalisty, w poradni Ewa-Med-u przy ul. Trzebnickiej w Obornikach Śl. Dzwoniłam, ale sygnał był cały czas zajęty.
Zastanawiam się czy to możliwe, żeby nie udało mi się przez godzinę wbić w wolną linię - mówi oborniczanka
Faktycznie, w ostatni poniedziałek w ogóle nie udało się nam dodzwonić do przychodni. We wtorek rano również "abonent był nieosiągalny". W internecie dodano jeszcze jeden numer do przychodni, na telefon komórkowy. Pod numerem 797 028 675 rejestratorka odebrała telefon od razu. - Faktycznie chyba mamy jakieś problemy z telefonem stacjonarnym, bo od dłuższego czasu nie dzwoni. Zgłosimy awarię. Gdyby ktoś chciał się do nas dodzwonić, to prosimy o telefon na numer komórki, bo ta działa bez żadnych problemów. Postaramy się jak najszybciej rozwiązać problem - powiedziała rejestratorka.
Miejmy nadzieję, że awaria zostanie sprawnie usunięta. Swoją drogę to ciekawe, że w przychodni nikt się wcześniej nie zorientował, że linia bądź telefon są uszkodzone.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Witam, dzisiaj od godziny 08:00 do 16:30 wykonałem ok. 60 połączeń i nikt nie odebrał telefonu, mało tego po czasie Pani z recepcji zaczęła odrzucać połączenia. Ta młodsza Pani z recepcji zdecydowanie nie radzi sobie z zakresem obowiązków, kilka razy miałem przekładaną wizytę dowiadując się o tym na miejscu - (Pani twierdziła, że dzwoniła ale nikt nie odbierał). Kiedy jej powiedziałem, że to nie możliwe, ponieważ zawsze oddzwaniam odpowiedziała, że w takim razie nie podałem numeru telefonu - (kolejna bzdura, którą próbowała mi wcisnąć). Chodzę do tej przychodni kilka lat i przed kadencją obecnej Pani z recepcji - (tej młodszej) nigdy nie było problemów z informacją o zmianie terminu wizyty na telefon. Jeżeli ktoś przychodzi z miną ,,jak za karę"" i nie potrafi sobie poradzić z prostymi czynnościami jak wykonanie, czy odebranie telefonu, to może czas zmienić pracę - (to stanowisko zdecydowanie nie jest dla tej Pani). Mam nadzieję, że władza Obornik Śląskich to czyta i podejmie stosowne kroki. Pozdrawiam.
to wygodne tłumaczenie
Ten preceder to nie nowość. Ile razy probowałam dzwonic do Ewa Med zawsze to samo- nikt nie odbiera, tak było miesiac temu i rok temu. Po co wymyślać z tym zepsutym telefonem. Zawsze dzwonie na dwa numery i bez różnicy żaden nie działa. Trzeba mieć naprawę wielkie szczęście żeby się tam dodzwonić.