Reklama

Zapłaciła, ale towaru nie otrzymała

Policjanci z trzebnickiej komendy w środę 10 kwietnia otrzymali zgłoszenie dotyczące oszustwa podczas dokonywania zakupu towaru w Internecie. Mieszkanka naszego powiatu za pośrednictwem jednej ze stron kupiła płytki, za które zapłaciła ponad 12 tysięcy złotych. Jednak nie doczekała się zamówionego towaru. Początkowo sprzedawca zwodził 31-latkę, najpierw co do dnia wysyłki, potem odnośnie zwrotu pieniędzy. W końcu w ogóle przestał odbierać telefon i odpowiadać na wiadomości. Do chwili obecnej kobieta nie otrzymała ani zakupionego towaru, ani wpłaconej gotówki. Trwają czynności mające na celu ustalenie sprawcy tego przestępstwa.

Aplikacja nowagazeta.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo NowaGazeta.pl




Reklama
Wróć do