Reklama

Rekrutacja do przedszkola w gminie Prusice

05/02/2025 11:58

Rodzice lub opiekunowie prawni dzieci uczęszczających do przedszkola w Prusicach muszą potwierdzić chęć kontynuacji edukacji w placówce. Należy tego dokonać w dniach od 12 do 19 lutego. Nowy nabór rozpocznie się 27 lutego.

Zgodnie z prawem o przyjęciu kandydata nie decyduje kolejność zgłoszenia lecz kryteria postępowania rekrutacyjnego:  wielodzietność rodziny kandydata, niepełnosprawność kandydata lub najbliższej rodziny samotne wychowywanie kandydata w rodzinie, objęcie kandydata pieczą zastępczą. 

W przypadku, gdy liczba kandydatów ubiegających się o przyjęcie do przedszkola jest większa niż liczba wolnych miejsc, postępowanie rekrutacyjne jest przeprowadzane w dwóch etapach, z uwzględnieniem kryteriów.

Rekrutacja 

Wniosek o przyjęcie do przedszkola dziecka wraz z oświadczeniami i wymaganymi dokumentami rodzice lub opiekunowie prawni składają w dniach od 27 lutego do 11 marca.

Komisja dokona weryfikacji wniosków w dniach do 12 do 18 marca

Opublikowanie list dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych nastąpi 19 marca o godz. 8:00.

Po opublikowaniu list dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych rodzice lub opiekunowie muszą potwierdzić wolę zapisu dziecka do przedszkola. Należy to zrobić w dniach od 19 do 25 marca.

Listy dzieci przyjętych i nieprzyjętych opublikowane zostaną 31 marca.

Rekrutacja uzupełniająca

Przyjęcie wniosków o przyjęcie do przedszkola w rekrutacji uzupełniającej rozpocznie się 6 maja, potrwa do 13 maja. Do wniosku należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty. Komisja rekrutacyjna dokona weryfikacji w terminie od 14 do 20 maja. 

Opublikowanie list dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych nastąpi 21 maja o godzinie 8:00. Następnie w dniach od 21 do 27 maja rodzice dzieci zakwalifikowanych muszą złożyć potwierdzenie woli zapisu do placówki.

Lista dzieci przyjętych i nieprzyjętych ukaże się 28 maja. 

Procedura odwoławcza

W przypadku rekrutacji i rekrutacji uzupełniającej wnioski o wydanie uzasadnienia odmowy przyjęcia rodzice lub opiekunowie składają w ciągu 3 dni od opublikowania listy przyjętych i nieprzyjętych kandydatów. Odwołanie od rozstrzygnięcia komisji należy złożyć do dyrektora placówki w ciągu 3 dni po otrzymaniu tego uzasadnienia. Dyrektor odpowie w ciągu kolejnych 3 dni.

Aplikacja nowagazeta.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo NowaGazeta.pl




Reklama
Wróć do