
Do komisariatu policji w Obornikach Śląskich zgłosił się 70-letni mężczyzna, który pał ofiarą oszustwa. Do pokrzywdzonego zadzwonił mężczyzna, który przedstawił się jako pracownik jednego z banków. Oszust poinformował swojego rozmówcę, że jego pieniądze zgromadzone na koncie są zagrożone. Aby zapobiec ich utracie, miał on zainstalować aplikację „Team Viewer Quick Support”. Mężczyzna sprawiał wrażenie osoby profesjonalnej, chcącej uchronić swojego klienta przed utratą środków. Dlatego mieszkaniec naszego powiatu nic nie podejrzewając postępował zgodnie z poleceniami. W pewnym momencie prowadzący rozmowę poprosił, aby mężczyzna przekazał mu niezbędne dane w celu potwierdzenia i zweryfikowania całej operacji. Kiedy uzyskał wszystkie mu potrzebne informacje zakończył rozmowę. W tym momencie 70-latek zorientował się, że mógł paść ofiarą oszustwa. Niezwłocznie skontaktował się telefonicznie ze swoim bankiem, gdzie uzyskał informację, że z jego konta zostały wypłacone pieniądze w kwocie blisko 20 tysięcy złotych. Fot.: frrepik.com.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie