Reklama

Powiesz źle, wylatujesz? Sensacyjne nagrania

Do naszej redakcji dotarło sensacyjne nagranie ze spotkania burmistrza z pracownikami gminnej spółki Gminny Park Wodny Trzebnica - Zdrój i prawdopodobnie częścią pracowników GCKiS. Publikujemy teraz tylko jego fragment.

Burmistrz „informuje” pracowników o tym, że jeżeli będą się gdziekolwiek źle wypowiadać o spółce Gminny Park Wodny Trzebnica – Zdrój, to dla nich nie ma w niej miejsca. Mówi także, że to jest jego dobra rada, a nie szantaż wobec pracowników. Zadziwiające, że do pracowników spółki zwraca się burmistrz, a nie, obecny na spotkaniu prezes.

Zastanawiamy się też, czy niedawna wypowiedź na jednej z sesji, gdzie burmistrz Marek Długozima przyrównał się do Fidela Castro mówiąc, że może mówić ile chce i jak chce, nie ma głębszego sensu? Czyżby dla trzebnickiego włodarza był to wzór do naśladowania także w podejściu do pracowników gminnych? 

Powstają też pytania: kto tak naprawdę rządzi gminnymi spółkami, prezesi czy może jednak burmistrz? Czym zajmuje się Rada Nadzorcza? Jak są zatrudniani i zwalniani pracownicy w spółkach? 

Niebawem kolejne fragmenty nagrań z tego spotkania…

Aplikacja nowagazeta.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    xxx - niezalogowany 2021-03-19 16:10:05

    Spoko. Każda dyktatura kiedyś się kończy. Ten facet jest tak dobry jak Nikodem Obajtek.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefek - niezalogowany 2021-03-19 16:59:53

    A redaktor Nowej zatrudniałby i pochwalał pracowników, którzy źle wypowiadają się na temat jego działalności?! Bardzo mądra wypowiedź- źle mówisz o spółce, nie pracuj dla spółki!! Czy to gminnej, czy jakiejkolwiek innej. A że te słowa padły z ust włodarza miasta ...nie dziwi mnie to. To komu ma zależeć na dobrym imieniu gminnej spółki jeśli nie włodarzowi? No komu ... Adachowi mieszkającemu w Prusicach? starościnie ze Żmigrodu? No pytam komu ... Swoją drogą, Nagrywający rozmowę, jeśli nie poinformował o tym uczestników spotkania, popełnił wykroczenie udostępniając nagranie redakcji.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Wr - niezalogowany 2021-03-19 17:15:04

    Komentarz Stefka to jak za komuny pochwała władzy. Wstyd i hańba. Czekamy co opublikuje dalej Gazeta Nowa.

    • Zgłoś wpis
  • karol - niezalogowany 2021-03-19 21:59:10

    Moim zdaniem gościu zrobił prowokację , może z uzgodnieniem nowej , kto wie ? ADACH to w prusicach robi sobie biznesy z kolegą włodarzem , a przy okazji tylko bierze kasę ze starostwa ,

    • Zgłoś wpis
  • ddlugosz 2021-03-20 08:32:47

    Przecież burmistrz nie zatrudnia i nie prowadzi gminnych spółek, od tego są prezesi, którzy dostają wynagrodzenie. No chyba, że tworzy się pozory samodzielności prezesów i spółek. Po drugie spółki to gminne instytucje i jeśli pracownik widzi, że coś się złego dzieje powinien o tym informować. Spółki gminne to nie prywatne firmy, są utrzymywane z naszych pieniędzy i właścicielami jesteśmy My, mieszkańcy i pracownicy tych spółek także.

    • Zgłoś wpis
  • Anka - niezalogowany 2021-03-21 09:49:09

    A przepraszam Adach mieszka teraz w Żmigrodzie... Do Prusic tylko na występy jeździ

    • Zgłoś wpis
  • Bogdan - niezalogowany 2021-10-29 08:44:34

    Ale prawdę Pan mówi. Redaktor Długosz już od dawna ma fioła na punkcie wyciągania fałszywych wniosków, hiperbolizowania prostych i z reguły normalnych rzeczy, które wyrwane z kontekstu robią "kontrowersję", przecież cała nowa z tego się utrzymuje, z robienia sensacji. Obejrzałem film i sam bym nie był zadowolony, że ktoś idzie do pracy i mu źle. Zawsze może iść na bezrobocie, a jeśli nie ma wykształcenia, może zacząć pisać bzdury w nowej, albo np. poprawiać tam błędy ortograficzne, których nie brakuje. Wstyd trochę, że komuniści trzebniccy za wszelką cenę starają się wygryźć burmistrza, żeby tylko posadzić kogoś swojego na stanowisku. Gdy mama mi mówiła, że Pan Długosz fajnie reporteruje, ale jest oszołomem z półki Korwina czy Palikota, to nie wiedziałem o co chodzi. Pół godziny przeglądania tej strony sprawiło, że żałuję straconego czasu, bo żadnych faktów, nic klarownego się nie dowiedziałem. Sam mógłbym pisać takie artykuły, zrobić komuś zdjęcie z dzieckiem i zrobić post "czy Pan X jest pedofilem? Wstrząsające fotografie i zeznania świadków!" xDD To moje zdanie, nie trzeba się z nim zgadzać, więc nie będę tu z nikim dyskutować

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wt - niezalogowany 2021-03-19 17:21:29

    Żadnego wykroczeńua nie popełnił ten do którego jako pracownika była kierowana wypowiedź burmistrza.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • gienek - niezalogowany 2021-03-20 20:26:42

    mam pytanie do Długosza , dlaczego starosta Matusiak rzekomo , kiedy oferowano jej propozycję korupcyjną , to nie zawiadomiła organów ścigania ??? Po czym zostaje nominowana na stanowisko starosty , przez Łapińskiego Marka , a reszta koalicji bez słowa przyklepuje , nazywając ikoną demokracji bo ktoś w tej sytuacji kłamie , czy Długoszowi to nie przeszkadza ?..

    • Zgłoś wpis
  • Bogdan - niezalogowany 2021-10-29 08:47:50

    Nie przeszkadza, bo to jest druga ekipa, która chce się dorwać do koryta. Polecam się zainteresować aktywnymi działaczami wspierającymi starostwo i nową. To z reguły potomstwo UBeków, kolaborantów i innych ludzi "cwanych". O redaktorze nowej też jest sporo do poczytania o tym jakie wały robi i nie tylko, ale o tym cii... Ta gazeta ma tylko prać mózgi bzdurami

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wt - niezalogowany 2021-03-19 17:21:46

    Żadnego wykroczeńua nie popełnił ten do którego jako pracownika była kierowana wypowiedź burmistrza.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jolka z poczty - niezalogowany 2021-03-19 18:39:04

    Oj Marny z pana dziennikarz śledczy... (ciennikasz sletczy hahahaha) tajemnicze spotkanie :D a jeszcze marniejsza ta miernota co nagrywała... taka niekumata, ze nie wiedziała kto był na spotkaniu i czego spotkanie dotyczyło...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ou - niezalogowany 2021-03-19 18:43:03

    Czas wszystko pokaże jak było

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Idę na browar bo wieje nudą... - niezalogowany 2021-03-19 18:45:34

    Ale sensacja!!! Normalnie odkrycie roku zaraz po Covidzie! A Długosz Ty to akceptujesz jak Twoi pracownicy źle gadają na Ciebie i Twoja gazetę? Aaaa zapomniałem! Oni tak szybko uciekają ze tam chyba nikt dłużej jak pół roku nie wytrzymał...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wk - niezalogowany 2021-03-19 19:08:46

    Komentarz Idę na browar... to infantylizm i brak racjonalności

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Katia - niezalogowany 2021-03-19 20:08:17

    Jakie tajne, byłam tam. Było z 50 osób. Nic ciekawego. Czekamy na spełnienie obietnic pana Burmistrza. Obiecał podwyżki za to że nam zabiorą 13 , to źle ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Krókielato - niezalogowany 2021-03-19 21:21:47

    Żaden prezes ani żaden dyrektor podległy dlugozimie nie ma nic do powiedzenia. Wstają ci ludzie rano patrzą w lustro i wydaje im się że są kimś a są zerem

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Kolega z liceum Długozimy :) - niezalogowany 2021-03-21 09:21:12

    I tu masz rację, tak było i jest. Może w czasie przyszłym będzie inaczej?? Miejmy taka nadzieję.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Krótkie lato - niezalogowany 2021-03-19 22:05:24

    Tak samo jak i w gazecie nowej zresztą , zadzwonisz i chcesz coś to od razu mówią że wszystko musi redaktor naczelny , bo my tu nic nie możemy , tak tam jest tak mówią byłe pracownice..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pracownik - niezalogowany 2021-03-20 08:40:25

    Uderz w stół a lizusy burmistrza już komentują. Burmistrzowi pomyliły się role. On nie powinien mieć wpływu na zatrudnianie osób w spółkach, ale w praktyce każdy wie, jak jest. A już najlepiej wiedzą o wszystkim pracownicy, którzy dużo opowiadają. Mam nadzieję, że gazeta kiedyś się tym zainteresuje i opisze te sprawy. A jest o czym pisać

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Stefek - niezalogowany 2021-03-21 12:55:35

    Pracownik - jesli faktycznie jesteś pracownikiem tej spółki, to co tam jeszcze robisz?! W ząbki CV i podbijaj świat w innym miejscu, w innych spółkach ... Zero ambicji. Tyle Ci powiem. Żal mi ludzi, którzy są niezadowoleni z szefa, ale zbyt mało ambitni by tego szefa zmienić, pracę zmienić, ewentualnie samemu zostać szefem i głaskać (nauczeni doświadczeniem) podległych sobie zatrudnionych małoproduktywnych pracowników. Dyskusja na poziomie gimnazjum.

    • Zgłoś wpis
  • mieszkańcy powiatu - niezalogowany 2021-03-21 15:52:40

    pracownik -nie uderz w stół a nożyce się odezwą.,gazeta jak chce podawać prawdę to ma obowiązek podawania , pełnej prawdy na temat też Adacha , który był i rządził dwie kadencje , i tak samo prawdę o starościnie Matusiak,. Bo oni dostają kasę z naszych podatków.,bo my tego oczekujemy , należy zweryfikować decyzje Adacha jak i Matusiak , nie wiem co tu niezrozumiałego///

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ave Satannn - niezalogowany 2021-03-20 11:36:48

    Wraz ze zbliżającym się upadkiem Sukienkowego okupanta Pedofilskiego upadną też jego przydupasy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec - niezalogowany 2021-03-20 14:12:49

    Drodzy trzebniczanie, nie psioczcie na Nową, bo jej prawem jest patrzenie na ręce władzy, która ewidentnie czystego sumienia nie ma. Jeśli przez dwa lata nie są udostępniane umowy, faktury i inne ważne papiery gminne, o które wystąpili radni, do czego upoważnia ich mandat radnego, to czy to jest normalne?! Ewidentnie włodarzowi jest to bardzo nie na rękę, bo jak zdrowy rozsądek podpowiada ma coś do ukrycia. Uczciwy człowiek by tak nie robił...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Emes - niezalogowany 2021-03-20 17:31:41

    Stare przysłowie mówi , że nie sra się we własne gniazdo. Nie widzę nic dziwnego w tych słowach. Każdy chciałby mieć oddanych lojalnych pracowników . Co w tym złego?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Hr - niezalogowany 2021-03-20 17:32:36

    Bardzo słuszny prawdziwy jest komentarz Mieszkańca.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Stefek - niezalogowany 2021-03-21 13:00:21

    Nie zgadzam się. Jeśli nowa zacznie być gazetą niezależną- przyznam jej rację. Obecnie skupia się na Trzebnicy tylko dlatego, że właśnie ta gminy nie płaci gazecie kasy. Niech opublikuje Długosz rachunki z powiatu i innych gmin. I jak na tacy ukaże swą niezależność.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kra - niezalogowany 2021-03-21 12:20:05

    Za komuny też pracownicy którzy pokazywali nieprawidłowości w zakładach pracy byli wyzywani i od czci i wiary. A mieli rację co przyznała im prawda i historia.Brawo pracownicy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tr - niezalogowany 2021-03-21 13:57:30

    Wstyd jak komentator Stefek broni przegranej władzy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    widz - niezalogowany 2021-03-21 16:04:34

    I bardzo dobrze niech sprawa idzie do sądu , wtedy dowiemy się co dzieje się w ,, starostwie w tym urzędzie , jakie przetargi- gdzie idzie nasza kasa ,-jestem za .A wtedy dopiero gazety będą miały co pisać , czas najwyższy na to ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kamil - niezalogowany 2021-03-21 16:55:42

    Panorama Trzebnicka jest wydawana za publiczne pieniądze i nie ma tam miejsca na żadne inne spojrzenie radnych poza propagandą włodarzy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    on - niezalogowany 2021-03-21 20:04:37

    każda gmina ma prawo wydawać biuletyn informacyjny , a zarazem informować mieszkańców o dokonaniach . I większość gmin tak robi , niektóre gminy tego nie robią wolą słono zapłacić i dać gazecie , bo w razie czego odpowiedzialność przekładają na reklamo biorcę i vice versa . W przeciwnym razie bylibyśmy skazani na podróbkę chińszczyzny w wykonaniu gazety ,,nowa,,

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wrot - niezalogowany 2021-03-22 07:29:39

    Komentator on się myli i nie ma racji. Gmina to nie jednostronna propaganda burmistrza za publiczne pieniądze. Gmina to wszyscy jej mieszkańcy i cała rada miejska w tym radni opozycyjni.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    nowa-łen - niezalogowany 2021-03-22 08:37:57

    ja pie... Afera level "parówka" w wyborczej i tvn.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec - niezalogowany 2021-03-22 10:49:35

    Ciekawe czy Pan Redaktor gdyby zatrudniał w swojej gazetce pracowników chciałby aby o gazecie mówiono zle? . To normalne ze gospodarz chce aby mówiono jak najlepiej a zwłaszcza teraz jak czyhają na na niego pod każdym kontem . Jedynie przykre jest to,ze pośród swoich pracowników pan Marek ma jakąś szuje, która szczęśliwa jest ze donosi na swojego pracodawcę . Ciekawe czy donosi za darmo i komu ? Może tym warto się zainteresować? . No ale dla naszej „ gazetki „ zapewne nie byłaby to sensacja i nawet nie opublikowałaby nic bo jest jednostronnie polityczna .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Józef - niezalogowany 2021-03-22 14:57:28

    Komentarze Mieszkańca są przykładem braku zrozumienia państwa demokratycznego. Treść komentarza jak za komuny. Wstyd.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    uczestniczka spotkania - niezalogowany 2021-03-22 15:32:53

    Jeżeli Gazeta Nowa publikuje już takie wiadomości, które otrzymała rzekomo od " wiarygodnej osoby", która uczestniczyła w spotkaniu z Panem Burmistrzem to niech dokładnie i ze zrozumieniem wsłucha się w treść tej wypowiedzi, zanim ją opublikuje przekłamując jej treść. Ja uczestniczyłam w tym spotkaniu i nie słyszałam, żeby Pan Burmistrz "informował" pracowników Gminnego Parku Wodnego w Trzebnicy jak to publikuje Gazeta Nowa, że jeżeli będą się żle wypowiadać o spółce to dla nich nie ma w niej miejsca. Te słowa nie były kierowane tylko do pracowników Gminnego Parku Wodnego w Trzebnicy. Dla mnie była to zwykła lużna wypowiedz, która dotyczyła wszystkich zebranych na tym spotkaniu. Zasada jest prosta i stara jak świat " nie robimy w swoje gniazdo".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kra - niezalogowany 2021-03-22 15:55:38

    Nagranie jest jednoznaczne. Nikt nie wmówi że jest inaczej. Wszystko słychać i nikt tego nie zmieni. Mleko się wylało.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kra - niezalogowany 2021-03-22 15:55:58

    Nagranie jest jednoznaczne. Nikt nie wmówi że jest inaczej. Wszystko słychać i nikt tego nie zmieni. Mleko się wylało.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wandzia - niezalogowany 2021-03-22 21:00:54

    Szkoda, że Gazeta Nowa nie zajmuje się podobnymi sprawami w Starostwie. Zgłaszając nieprawidłowości do Dyrektora jednostki Powiatu usłyszałam, że to ostatnio raz. Następnym razem bedzie pożegnanie, bo nie można źle mówić o pracowniku tej firmy. I co? Może popytajcie w jednostkach Powiatu co tam się wyprawia, jak traktuje się pracowników. Skoro jest to gazeta niezależna...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    darek - niezalogowany 2021-03-22 22:06:48

    w starostwie jest nie dobrze że radni opozycyjni są nie obecni , albo są tak wystraszeni że nic nie potrafią pozytywnego zrobić . Drugą zmorą są radni koalicji PO , bo są tak zastraszeni przez zarząd , starostwa i taka dyscyplina ich obowiązuje że muszą głosować tak jak chce starosta , bo poniosą konsekwencje , [tak opowiada po cichu jeden z radnych] . I tak powiat jest opanowany przez zarząd , że mogą robić co tylko chcą , .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ir - niezalogowany 2021-03-23 06:02:23

    Widać że pochlebcy burmistrza nie wiedzą co robić i chcieliby pokazać za wszelką siłą że nie tylko w gminie Trzebnica jest źle. Jest to mało poważne i śmieszne.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Polonia Trzebniica - niezalogowany 2021-03-23 19:08:29

    Burmistrz decyduje o każdych pierdołach we wszystkich spółkach. Tam nie ma przypadków. Nawet kolor klamek się uzgadnia... Spytajcie pracowników. Prezesi są ubezowłasnowolnieni i nie mogą dobrać kompetentnych kadr, bo zatrudnianie jest z klucza - rodziny urzędników, sołtysów. To są realne głosy w wyborach. Najgorsze, że wszyscy w urzędzie są zastraszeni. Nikt się nie wychyli, boją się i nawet niedorzeczne pomysły są spektakularnie oklaskiwane. No ale ludzie mają kredyty, matki samotnie wychowujące dzieci, etc....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkańcy powiatu - niezalogowany 2021-03-23 20:34:13

    Już głośno się o tym mówiło , może się zapomniało , ale koleżanka nowej , obecna starosta , utworzyła w starostwie [za nasze pieniądze] specjalne stanowiska pracy , dla żony burmistrza LEWANDOWSKIEGO i żony burmistrza BANDROWICZA , nie wiadomo po co i dlaczego . Jakby nie było można z konkursu pracowników zatrudnić jeżeli już.. I takie właśnie praktyki , redakcja jak widać mocno popiera ..Można się ustawić - mąż burmistrzem , a żona na ciepłej , bezstresowej dobrze płatnej posadzie ..Można ........

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkańcy powiatu - niezalogowany 2021-03-23 20:35:29

    Już głośno się o tym mówiło , może się zapomniało , ale koleżanka nowej , obecna starosta , utworzyła w starostwie [za nasze pieniądze] specjalne stanowiska pracy , dla żony burmistrza LEWANDOWSKIEGO i żony burmistrza BANDROWICZA , nie wiadomo po co i dlaczego . Jakby nie było można z konkursu pracowników zatrudnić jeżeli już.. I takie właśnie praktyki , redakcja jak widać mocno popiera ..Można się ustawić - mąż burmistrzem , a żona na ciepłej , bezstresowej dobrze płatnej posadzie ..Można ........

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    LIK - niezalogowany 2021-07-02 11:08:39

    Długozima jest bardzo papiętliwy i msciwy jak nie jestes jego kundlem i nie szczekasz jak pan kaze albo nie donosisz a bardzo lubi zyc plotkami to nie ma miejsca w urzedzie zobaczcie w urzedzie jak dupolizusy biegaja za swoim panem ktos kto się nie spoufala i wykonuje swoją prace nie jest dobry dla boga słonca

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do