
Konsumenci coraz częściej zgłaszają się z problemem odmowy uznania reklamacji z uwagi na niedostarczenie paragonu. Takie działanie sprzedawcy jest bezprawne.
Ile czasu ma sprzedawca na rozpatrzenie reklamacji i co przepisy mówią o prawach klienta. Rzecznik Konsumentów radzi, co zrobić gdy zakupiony towar nie spełnia oczekiwań, a klient nie ma paragonu.
[middle1]Cały artykuł ukazał się w dzisiejszym wydaniu NOWej Gazety Trzebnickiej, możesz go przeczytać. Wystarczy wykupić płatny dostęp do treści PREMIUM. Zapraszamy...
NOWOŚĆ: Po wykupieniu możesz też przeglądnąć całą gazetę w formacie PDF.
...
Spokojnie, ten tekst możesz przeczytać w całości. Dołącz do nas już teraz! Będziesz mógł czytać wszystkie teksty, bez ograniczeń. Sprawdź, co zyskasz.
Pozostało 92% tekstu do przeczytania.
Wykup dostępTwoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie