Reklama

Marketing w hotelarstwie – sprawdzone pomysły na zwiększenie ilości rezerwacji pokoi

15/04/2019 12:00

Marketing w przypadku hotelu ma bardzo duże znaczenie i pozwala na bardzo szybkie zwiększenie ilości rezerwowanych pokoi. Warto tym samym odpowiednio podejść do samej kwestii promowania swojego przedsiębiorstwa. Przedstawiamy sprawdzone sposoby, które pozwalają na pozyskanie wielu klientów i tym samym zwiększenie przychodów hotelu. Serdecznie zapraszamy do lektury.



Reklama w social mediach


Obecnie jednym z głównych kanałów pozyskiwania klientów są media społecznościowe. Pozwalają one na dotarcie z przekazem reklamowym do wielu osób i zachęcenie ich do skorzystania z konkretnych usług. Można w mediach społecznościowych przede wszystkim bardzo korzystnie przedstawić prowadzony hotel i zachęcić klientów do korzystania z niego. Jednocześnie przy niewielkich nakładach finansowych (a jeśli masz problemy z płynnością sprawdź faktoring) można dotrzeć do naprawdę dużej grupy potencjalnych klientów, którzy będą chętni do skorzystania z usług danego hotelu. Działania reklamowe w mediach społecznościowych można dodatkowo prowadzić zarówno samodzielnie, jak i zlecić to zadanie firmom zewnętrznym. Masaż warszawa, zabiegi SPA, reklama hotelu – wszystko można robić we własnym zakresie lub delegować dalej. Firmy zewnętrzne specjalizujące się w działaniach reklamowych będą w stanie odpowiednio je zoptymalizować, aby możliwe było uzyskanie najlepszych rezultatów związanych z większą rezerwacją pokoi w każdym hotelu.



Bądź obecny w serwisach pozwalających rezerwować pokoje


Obecność w serwisach pozwalających na dokonanie rezerwacji pokoju również jest bardzo istotna dla osób prowadzących hotele. Wiele osób wyszukuje placówki właśnie w ten sposób i dlatego też warto pojawić się w tego typu serwisach i zaprezentować swoje usługi w odpowiedni sposób. Każda osoba decydująca się na takie działanie będzie w stanie zyskać na nim naprawdę wiele i znacznie efektywniej sprzedawać wolne pokoje. Serwisy pokroju Booking pozwalają także na dodanie zdjęć co umożliwia dobre zaprezentowanie hotelu wszystkim gościom. Warto tym samym zadbać o to, aby zdjęcia były najwyższej jakości i dobrze prezentowały oferowane miejsca noclegowe. Dzięki temu będą stanowić dużą zachętę do skorzystania z oferty konkretnego hotelu.



Najlepsza reklama to dobra obsługa


Prowadząc hotel warto również pamiętać o tym, że żadna reklama hotelu nie zastąpi obsługi na najwyższym poziomie. Aby zatem w hotelu stale pojawiały się kolejne rezerwacje należy dbać o zadowolenie wszystkich gości. Miła obsługa na recepcji, porządek w pokojach czy pomoc udzielana dla gości to podstawa do tego, aby osoby wybierające dany hotel były z niego naprawdę zadowolone. Dbanie o ten aspekt sprawia, że goście polecają hotel swoim znajomym i tym samym stale następują kolejne rezerwacje pokoi w hotelu.



Reklamowanie się samemu


Warto również pamiętać, że do reklamowania hotelu nie jest konieczne wynajmowanie zewnętrznej firmy. Można skuteczne działania prowadzić zupełnie samodzielnie i tym samym zaoszczędzić na obsłudze. Wystarczy jedynie odpowiednie szkolenie social media, które pozwoli na poznanie tajników związanych z reklamowaniem usług hotelu.

Aplikacja nowagazeta.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo NowaGazeta.pl




Reklama
Wróć do