Reklama

Jakie branże powinny robić SEO we Wrocławiu?

18/04/2020 18:38

Sprawnie przeprowadzona kampania marketingowa w Internecie to dla wielu firm doskonała okazja do tego, aby nie tylko zaistnieć na rynku, ale również zdobyć nowych klientów i pokonać konkurencję. Taki efekt uzyskamy także w przypadku pozycjonowania lokalnego, zrealizowanego na terenie Wrocławia.

Skupienie się na odbiorcach z tego samego miasta jest o tyle korzystne, że są to ludzie, którzy będą w stanie dotrzeć do nas stosunkowo szybko. Dzięki temu, szybkie będą również efekty naszych działań. Oczywiście pozycjonowanie lokalne Wrocław kierowane jest przede wszystkim do firm, które realizują sprzedaż bądź usługi stacjonarnie, w swojej siedzibie lub konkretnych oddziałach.


Kto powinien decydować się na SEO we Wrocławiu?

Rynek w tak dużym mieście zazwyczaj wymusza na firmach rywalizację ze sporą konkurencją. Zwłaszcza w mocno popularnych branżach. Nie inaczej jest we Wrocławiu. Chcąc stale powiększać swoją bazę odbiorców, warto postawić na sprawnie wykonane pozycjonowanie lokalne. Strategia powinna zainteresować:

  • salony fryzjerskie,
  • lokale gastronomiczne,
  • warsztaty samochodowe i mechaniczne,
  • kwiaciarnie,
  • serwisy komputerowe,
  • hotele,
  • sklepy,
  • wszelkie lokale usługowe.

Śmiało można stwierdzić, że z pozycjonowania lokalnego powinny skorzystać wszystkie wrocławskie firmy, których działalność jest w dużej mierze stacjonarna. Oczywiście można to łączyć także z funkcjonowaniem w sieci (np. poprzez prowadzenie dodatkowej sprzedaży wysyłkowej). Wtedy jednak warto rozdzielić kampanie marketingowe dla obu sfer działalności. W przypadku pracy stacjonarnej będzie to pozycjonowanie lokalne, a sieciowej strategie globalne.


Jak pozycjonować? Czy to się opłaca?

Opłacalność pozycjonowania lokalnego wynika oczywiście ze wszelkich statystyk, z którymi możemy zapoznać się w sieci. Pokazują one, że zdecydowana większość klientów szukających usług bądź produktów poprzez wpisywanie fraz lokalnych (np. „fryzjer Wrocław”) decyduje się na skorzystanie z ofert firm, które pojawiają się na listach wyszukiwania Google.
Warto więc zadbać o to, aby lokalne SEO pozwoliło nam dotrzeć do tych osób. Stanie się to możliwe po utworzeniu wizytówki firmy w systemie Google Moja Firma, a także realizacji działań pozycjonerskich, związanych między innymi z optymalizacją strony docelowej oraz umiejętnym użyciem słów kluczowych.
Chcąc zyskać pewną gwarancję skuteczności takich działań, warto postawić na renomowane agencje marketingowe. Na rynku wrocławskich niezwykle pomocne okażę się Pogotowie SEO, oferujące realizację usług z zakresu SEO oraz szeroko pojętego marketingu internetowego. Firma działa na rynku od 2002 roku, dlatego możemy mieć pewność, że w jej szeregach znajdują się doświadczeni profesjonaliści, który w swoim dorobku mają mnóstwo zrealizowanych kampanii.
Pogotowie SEO kreuje marki i brandy na rynkach lokalnych, krajowych oraz globalnych. Wykorzystuje wyłącznie legalne i zatwierdzone metody pozycjonerskie (100% White Hat SEO), dlatego zapewnia wykorzystanie pełni potencjału pozycjonowania lokalnego, bez zagrożenia nałożeniu filtru lub bana.

Artykuł partnera

Aplikacja nowagazeta.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Franek - niezalogowany 2020-04-19 19:21:30

    Jak chcesz posłuchać o lokalnym to zerknij na Zgreda https://www.zgred.pl/blog/pozycjonowanie-lokalne-sesja-qa/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo NowaGazeta.pl




Reklama
Wróć do