Reklama

Jak wybrać dobry rollup reklamowy?

20/12/2019 09:14

Dobrze prowadzone działania promocyjne to podstawa, jeżeli zależy nam na dynamicznym rozwoju biznesu. Tak jak zmieniają się potrzeby klientów, tak samo zmieniają się różne formy reklamy. Jeszcze do niedawna podstawowym nośnikiem reklamowym były banery i plakaty, które obecnie w dużej mierze zostały zastąpione przez nowoczesne rollupy. Jak skutecznie je wykorzystać w firmie i na co zwrócić uwagę wybierając rollup reklamowy?


Czym jest rollup?


Jako właściciel firmy, powinieneś doskonale zdawać sobie sprawę z tego, jak ważne jest dopasowanie reklamy do odbiorcy. Nie każdy potencjalny klient bazuje tylko na informacjach dostępnych w internecie, gdyż dla wielu z nich to analogowe formy reklamy są bardziej wiarygodne. Rollupy nowoczesne stojaki reklamowe, które przyciągają wzrok ze względu na swój modernistyczny design. Podstawowy rollup składa się ze stelaża z planszą, na której nadrukowane są wybrane informacje.


Gdzie można kupić rollup?


Ze względu na pełną personalizację, rollupy wykonywane są na zamówienie na podstawie indywidualnego projektu. Firmy takie jak OpenPrint zajmują się drukiem rollupów i posiadają w swojej ofercie różne warianty stojaków. Baner reklamowy stojący można dopasować do własnych potrzeb, nanosząc na powierzchnię rollupa dowolny przekaz reklamowy. Profesjonalna drukarnia rollupów dopasuje projekt do wymiarów powierzchni i doradzi w modyfikacji projektu, aby ten był jak najbardziej czytelny.


Rodzaje rollupów


Warto wspomnieć, że rollupy wykorzystuje się nie tylko do reklamy swojej oferty. Stojaki są również ciekawym rozwiązaniem na konferencje biznesowe, targi wystawiennicze czy eventy branżowe. Można na nich umieścić najważniejsze dane dotyczące firmy i w czytelny sposób przekazać informacje odbiorcom. Ze względu na tak dużą funkcjonalność, na rynku dostępne są różne warianty rollupów, dzięki czemu można je dopasować do indywidualnych potrzeb.


Rollup standard – uniwersalny nośnik reklamowy


Do najpopularniejszych modeli należy rollup o prostej konstrukcji, który można wykorzystać na wiele sposobów. Rollup standard dostępny jest w wymiarach 100x200cm oraz 120x200cm i posiada mechanizm do automatycznego zwijania planszy. Ten wariant sprawdzi się podczas prowadzonych działań promocyjnych oraz jako stały stojak reklamowy prezentujący ofertę firmy.


Rollup – wymiary powierzchni reklamowej


Podczas wybierania rollupu do swojej firmy, powinieneś nie tylko zwracać uwagę na jego konstrukcję, ale także wymiary powierzchni reklamowej. Zbyt mała plansza nie sprawdzi się, jeżeli zależy Ci na przekazaniu obszernych informacji odbiorcom. Nie będzie także skutecznym nośnikiem reklamowym, gdyż niewielki rollup ma ograniczoną widoczność z daleka. Jeżeli chodzi o rollup, wymiary powinieneś dopasować do swojego projektu i skonsultować to z drukarnią rollupów.


Inne warianty rollupów


Na rynku dostępne są także modele do druku obustronnego oraz rollupy o wzmocnionej konstrukcji, do utrzymania dużych ciężarów. Baner reklamowy stojący może być dowolnie spersonalizowany, a w profesjonalnej drukarni można otrzymać wstępną wizualizację projektu. Takie rozwiązanie pozwoli sprawdzać, który rollup sprawdzi się lepiej i będzie efektowniej się prezentował.


O czym jeszcze pamiętać?


Wybierając stojak reklamowy trzeba pamiętać o grupie docelowej odbiorców. Nadruk musi być zachęcający i czytelny, a także przyciągać wzrok. Tylko wtedy rollup reklamowy należycie spełni swoją funkcję i przyczyni się do rozwoju przedsiębiorstwa. Opracowanie projektu warto zlecić profesjonalistom, gdyż wówczas można mieć pewność, że wszystkie elementy będą do siebie pasować.



Artykuł partnera

Aplikacja nowagazeta.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo NowaGazeta.pl




Reklama
Wróć do