
Specjaliści od reklamy mają dziś do dyspozycji rozmaite narzędzia służące promocji. Nie tylko media – telewizja, Internet czy radio – są kanałami, dzięki którym można dotrzeć do klientów. Ciągle dużą rolę odgrywają gadżety reklamowe. Obecnie stoją one na bardzo wysokim poziomie - dotyczy to zarówno ich projektu, wykonania, jak i pomysłowości. Jakie akcesoria reklamowe najlepiej trafiają do konsumentów? Które z nich robią na nich największe wrażenie?
Jakie zadania mają spełniać gadżety firmowe?
Nie od dziś wiadomo, że aby dotrzeć do odbiorców, trzeba się wyróżnić. Zasada ta obowiązuje zwłaszcza w branży marketingowej. Specjaliści stają na głowie, aby produkty i usługi danej firmy był na długo zapamiętane przez jak największą liczbę osób.
Czasy, gdy upominki reklamowe były nieco kiczowatymi artykułami, dawno już minęły. Obecnie liczyć się ich wysoka jakość, która jest zdecydowanie najlepszą wizytówką każdej marki. Upominki reklamowe z logo – takie jak te dostępne w ofercie sklepu OpenGift – muszą wyróżniać się starannym wykonaniem. Gwarantuje to, że takie akcesoria reklamowe będą długo towarzyszyły obdarowanym nimi osobom i nie zginą na dnie torebki czy plecaka.
Oprócz tego nie do przecenienia jest dobry projekt tego typu artykułów. Ma być on jednocześnie bardzo pomysłowy, nietuzinkowy, a także funkcjonalny. Trzeba pamiętać o tym, że dobre gadżety firmowe to takie, które są wykorzystywane, na co dzień. W innym razie istnieje duże ryzyko, że szybko zostaną zapomniane lub - co gorsza - trafią do kosza.
Chcąc trafić klientów, trzeba również postawić na gadżety z nadrukiem. To właśnie umieszczona na nich treść jest nośnikiem informacji o marce. Nadruk taki może być nazwą firmy, ale doskonale, jeżeli na materiałach reklamowych będą widniały także numer telefonu czy adres e-mail. Nie można zapomnieć też o chwytliwym, ale krótkim haśle reklamowym, które zostanie zapamiętane przez klientów.
Producenci gadżetów służących reklamie stają oczywiście na wysokości zadania. Proponowane przez nich akcesoria są odpowiedzią na wymagania specjalistów zajmujących się marketingiem oraz promocją.
Jakie gadżety reklamowe są najskuteczniejsze?
Skuteczność to podstawowe kryterium, które decyduje o tym, czy dany artykuł może być wykorzystany do promocji.
Od lat jednym z najlepszych gadżetów są długopisy. Mogą mieć one elegancki styl lub być utrzymane w kolorowej, zabawnej konwencji. Ich zaletą jest to, że są to upominki reklamowe, które chętnie wykorzystuje się na co dzień.
Podobnie sytuacja wygląda z różnego rodzaju notatnikami czy skoroszytami. Często sięgają po nie osoby sporządzające notatki, a jeśli gadżet taki jest ciekawie zaprojektowany, może stanowić także ozdobę biurka.
Zawsze docenianym przez klientów gestem jest ofiarowanie kubka. Im będzie on bardziej efektowny, to tym chętniej będzie pojawiał się na stołach. Nie do przecenienia są również torby reklamowe, które każdy wykorzystuje, chociażby podczas codziennych zakupów.
Czym kierować się wybierając artykuły reklamowe?
Gadżety reklamowe z logo mają trafić do konkretnej grupy potencjalnych klientów lub usługobiorców. Dlatego powinny być projektowane pod kątem ich gustu i oczekiwań.
Jeżeli oferta firmy jest skierowana do dzieci, to należy postawić na kolorowe i nieco zabawne gadżety reklamowe. Mogą to być smycze, notatniki, ciekawe długopisy. Jeżeli natomiast materiały reklamowe mają trafić do klientów biznesowych, muszą być nieco bardziej wyszukane i elegancko zaprojektowane. Warto postawić wtedy na powerbanki lub stylowe długopisy wykonane z metalu i umieszczone w etui.
Artykuł partnera
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie