Reklama

Czy rozmiar ma znaczenie? Dopasuj banery reklamowe do swoich potrzeb i możliwości

07/04/2020 11:30

Zwrócenie uwagi klientów na firmę to pierwszy krok do tego, by chcieli oni skorzystać z Twojej oferty. Następnym etapem jest przedstawienie swoich usług lub produktów. Jeśli klienci wiedzą już o ich istnieniu i wykazali zainteresowanie, finalizacja transakcji jest wielce prawdopodobna.

Jak doprowadzić do tego, by klienci sami się z tobą skontaktowali? Banery reklamowe to jedno z najprostszych narzędzi. Należy jednak zastanowić się nad tym, jaki ich rodzaj sprawdzi się najlepiej. Czy rodzaj ma znaczenie? Jak wybrać materiał i przygotować grafikę? Przedstawimy Ci w tym materiale banery wielkoformatowe i ich możliwości.

Wielkość – dostępne możliwości

Banery reklamowe dzielimy na kilka kategorii. Są to m.in.:

  • banery wielkoformatowe,

  • roll-upy,

  • banery materiałowe,

  • odblaskowe,

  • podświetlane,

  • dwustronne,

  • potykacze.

Pamiętaj, że to jedynie przykłady najpopularniejszych rozwiązań. Nawet standardowy stojący baner reklamowy (tzw. potykacz) może zostać wykonany z różnych tkanin lub tworzyw. Warto więc poznać dostępne możliwości, które pozwolą na wykorzystanie maksymalnego potencjału danego formatu. Pomocny będzie artykuł o banerach reklamowych znajdujący się na stronie tvmalbork.pl.

Najpopularniejszym rozmiarem jest 100 × 200 cm. W większości drukarni można spotkać jednak opcje typu 50 × 200 cm, 170 × 300 cm itp. Nazwijmy taki baner materiałowy uniwersalnym, gdyż zakres jego zastosowań jest niezwykle szeroki. Dlaczego? Ponieważ jesteś w stanie wykorzystać go dosłownie wszędzie – od prywatnych ogrodzeń, przez elewacje budynków, po billboardy.

Co z banerami o ponadprzeciętnych rozmiarach? Są one realizowane przy pomocy siatki mesh. Jest ona wykonana z lekkiej siatki PCV, która posiada wiele drobnych otworów. Dzięki temu przepuszcza powietrze w czasie podmuchów wiatru, nie powodując zagrożenia.

Jak dopasować projekt graficzny?

W przypadku tradycyjnych tworzyw PCV lub innych materiałów większość grafik będzie prezentować się w sposób estetyczny. Problem może pojawić się w przypadku wielkoformatowych banerów z ww. siatki mesh. Ze względu na dużą ilość otworów, jej struktura nie jest ścisła i reklama prześwituje. Kolory automatycznie nie są tak głębokie, jak byśmy tego oczekiwali, dlatego najlepszym rozwiązaniem są grafiki kontrastowe i stosunkowo proste.

Nie masz doświadczenie w pracy z oprogramowaniem graficznym? Nie znasz podstaw marketingu i zachowania ludzi na reklamę? Skontaktuj się z profesjonalnymi grafikami, którzy wykonają dla Ciebie projekt. Zazwyczaj taką ofertę znajdziesz bezpośrednio w drukarniach, dzięki czemu obniżysz koszt i przyspieszysz czas realizacji zleconego zadania.

Artykuł partnera

 

 

Aplikacja nowagazeta.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo NowaGazeta.pl




Reklama
Wróć do