
Zwrócenie uwagi klientów na firmę to pierwszy krok do tego, by chcieli oni skorzystać z Twojej oferty. Następnym etapem jest przedstawienie swoich usług lub produktów. Jeśli klienci wiedzą już o ich istnieniu i wykazali zainteresowanie, finalizacja transakcji jest wielce prawdopodobna.
Jak doprowadzić do tego, by klienci sami się z tobą skontaktowali? Banery reklamowe to jedno z najprostszych narzędzi. Należy jednak zastanowić się nad tym, jaki ich rodzaj sprawdzi się najlepiej. Czy rodzaj ma znaczenie? Jak wybrać materiał i przygotować grafikę? Przedstawimy Ci w tym materiale banery wielkoformatowe i ich możliwości.
Wielkość – dostępne możliwości
Banery reklamowe dzielimy na kilka kategorii. Są to m.in.:
banery wielkoformatowe,
roll-upy,
banery materiałowe,
odblaskowe,
podświetlane,
dwustronne,
potykacze.
Pamiętaj, że to jedynie przykłady najpopularniejszych rozwiązań. Nawet standardowy stojący baner reklamowy (tzw. potykacz) może zostać wykonany z różnych tkanin lub tworzyw. Warto więc poznać dostępne możliwości, które pozwolą na wykorzystanie maksymalnego potencjału danego formatu. Pomocny będzie artykuł o banerach reklamowych znajdujący się na stronie tvmalbork.pl.
Najpopularniejszym rozmiarem jest 100 × 200 cm. W większości drukarni można spotkać jednak opcje typu 50 × 200 cm, 170 × 300 cm itp. Nazwijmy taki baner materiałowy uniwersalnym, gdyż zakres jego zastosowań jest niezwykle szeroki. Dlaczego? Ponieważ jesteś w stanie wykorzystać go dosłownie wszędzie – od prywatnych ogrodzeń, przez elewacje budynków, po billboardy.
Co z banerami o ponadprzeciętnych rozmiarach? Są one realizowane przy pomocy siatki mesh. Jest ona wykonana z lekkiej siatki PCV, która posiada wiele drobnych otworów. Dzięki temu przepuszcza powietrze w czasie podmuchów wiatru, nie powodując zagrożenia.
Jak dopasować projekt graficzny?
W przypadku tradycyjnych tworzyw PCV lub innych materiałów większość grafik będzie prezentować się w sposób estetyczny. Problem może pojawić się w przypadku wielkoformatowych banerów z ww. siatki mesh. Ze względu na dużą ilość otworów, jej struktura nie jest ścisła i reklama prześwituje. Kolory automatycznie nie są tak głębokie, jak byśmy tego oczekiwali, dlatego najlepszym rozwiązaniem są grafiki kontrastowe i stosunkowo proste.
Nie masz doświadczenie w pracy z oprogramowaniem graficznym? Nie znasz podstaw marketingu i zachowania ludzi na reklamę? Skontaktuj się z profesjonalnymi grafikami, którzy wykonają dla Ciebie projekt. Zazwyczaj taką ofertę znajdziesz bezpośrednio w drukarniach, dzięki czemu obniżysz koszt i przyspieszysz czas realizacji zleconego zadania.
Artykuł partnera
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie