Do trzebnickich policjantów zgłosiła się 63-letnia mieszkanka naszego powiatu zgłaszając, że została oszukana. Powiedziała, że na jednym z komunikatorów otrzymała wiadomość: „hej mamo, mój telefon jest zepsuty, nowy numer. Napisz do mnie...”. Tak rozpoczęła się konwersacja. Z uwagi na to, że jej córka w ostatnim czasie wspominała o konieczności zmiany telefonu komórkowego, nie wzbudziło to jej podejrzenia. Niczego nie podejrzewając wykonała przelew pieniędzy na wskazane przez oszusta konto. Niestety kobieta będąc przekonana, że pomaga właśnie córce, straciła ponad 12 tysięcy złotych. Fot.: freepik.com.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie