Reklama

Chciała pomóc. Straciła 12 tys. zł

Do trzebnickich policjantów zgłosiła się 63-letnia mieszkanka naszego powiatu zgłaszając, że została oszukana. Powiedziała, że na jednym z komunikatorów otrzymała wiadomość: „hej mamo, mój telefon jest zepsuty, nowy numer. Napisz do mnie...”. Tak rozpoczęła się konwersacja. Z uwagi na to, że jej córka w ostatnim czasie wspominała o konieczności zmiany telefonu komórkowego, nie wzbudziło to jej podejrzenia. Niczego nie podejrzewając wykonała przelew pieniędzy na wskazane przez oszusta konto. Niestety kobieta będąc przekonana, że pomaga właśnie córce, straciła ponad 12 tysięcy złotych. Fot.: freepik.com.

Aplikacja nowagazeta.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo NowaGazeta.pl




Reklama
Wróć do