Reklama

Spodziewała się wpłaty, a straciła ponad 7 tys. zł

W poniedziałek 14 października do trzebnickiej komendy zgłosiła się 43-latka, która padła ofiarą oszustwa. Jej córka na jednym z portali ogłoszeniowych wystawiła do sprzedaży obuwie sportowe. Dzień wcześniej, w niedzielę, poprzez komunikator skontaktował się z nią mężczyzna, który stwierdził, że jest zainteresowany zakupem towaru. Niezwłocznie przesłał jej potwierdzenie dokonanego przelewu. Była zadowolona, że doszło do transakcji, lecz nie mogła jej potwierdzić. Poprosiła o pomoc mamę. Ta nie widząc żadnego zagrożenia podała swój numer konta bankowego. Chwilę potem na jej telefon komórkowy zadzwoniła kobieta, która przedstawiła się jako pracownica banku. Stwierdziła, że muszą wspólnie dokończyć transakcję. Fałszywa pracownica banku wydawała kobiecie instrukcje, jak powinna postępować, aby pieniądze wpłynęły na konto. Niczego nie podejrzewająca kobieta postępowała zgodnie z otrzymanymi wskazówkami, przekazując oszustom kod BLIK. W pewnym momencie zorientowała się, że prawdopodobnie padła ofiarą oszustwa, ponieważ z jej konta zaczynały znikać pieniądze. Rozłączyła się i skontaktowała z bankiem. Niestety oszuści do tego momentu zdążyli wypłacić z jej konta ponad 7 tysięcy złotych. Fot.: freepik.com.

Aplikacja nowagazeta.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo NowaGazeta.pl




Reklama
Wróć do