Reklama

Jak pracuje Urząd Miejski w Trzebnicy

Co możemy załatwić w trzebnickim magistracie osobiście?

Lista spraw jest dokładnie określona. Są to sprawy związane z rejestracją stanu cywilnego, ewidencji ludności i dowodów osobistych, pomocy społecznej, usług komunalnych, a także wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji , czy też decyzjach zezwalających na usunięcie drzew lub krzewów. 

Załatwianie w/w spraw odbywa się za pośrednictwem tymczasowego biura obsługi klienta, które znajduje się przy bocznym wejściu do urzędu od strony ul. Witosa. Jako petent, informujemy pracownika "w okienku" w jakiej sprawie lub z jakim wydziałem, bądź jednostką organizacyjną chcemy się skontaktować. Pracownik danego wydziału ma obowiązek zejść do  tymczasowego biura i po rozmowie z nami podjąć decyzję odnośnie konieczności osobistego załatwienia naszej sprawy. Po akceptacji jesteśmy wprowadzani do odpowiedniego pokoju w urzędzie, oczywiście z zachowaniem wszelkich procedur "antykoronawirusowych". 

Jednak przed wizytą w urzędzie warto upewnić się, że nasza sprawa wchodzi w zakres wyżej wymienionych, gdyż sprawy spoza tego zakresu wymagają uprzedniej konsultacji telefonicznej z odpowiednim pracownikiem urzędu, który po rozmowie telefonicznej podejmuje decyzję, czy jest konieczna osobista wizyta w magistracie.

Pełny wykaz numerów telefonów do poszczególnych wydziałów urzędu i jednostek organizacyjnych znajdziemy na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Trzebnicy.

Aplikacja nowagazeta.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo NowaGazeta.pl




Reklama
Wróć do