
Co możemy załatwić w trzebnickim magistracie osobiście?
Lista spraw jest dokładnie określona. Są to sprawy związane z rejestracją stanu cywilnego, ewidencji ludności i dowodów osobistych, pomocy społecznej, usług komunalnych, a także wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji , czy też decyzjach zezwalających na usunięcie drzew lub krzewów.
Załatwianie w/w spraw odbywa się za pośrednictwem tymczasowego biura obsługi klienta, które znajduje się przy bocznym wejściu do urzędu od strony ul. Witosa. Jako petent, informujemy pracownika "w okienku" w jakiej sprawie lub z jakim wydziałem, bądź jednostką organizacyjną chcemy się skontaktować. Pracownik danego wydziału ma obowiązek zejść do tymczasowego biura i po rozmowie z nami podjąć decyzję odnośnie konieczności osobistego załatwienia naszej sprawy. Po akceptacji jesteśmy wprowadzani do odpowiedniego pokoju w urzędzie, oczywiście z zachowaniem wszelkich procedur "antykoronawirusowych".
Jednak przed wizytą w urzędzie warto upewnić się, że nasza sprawa wchodzi w zakres wyżej wymienionych, gdyż sprawy spoza tego zakresu wymagają uprzedniej konsultacji telefonicznej z odpowiednim pracownikiem urzędu, który po rozmowie telefonicznej podejmuje decyzję, czy jest konieczna osobista wizyta w magistracie.
Pełny wykaz numerów telefonów do poszczególnych wydziałów urzędu i jednostek organizacyjnych znajdziemy na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Trzebnicy.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie