Reklama

W kontaktach z Krajową Administracją Skarbową korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta.

Naczelnik Urzędu Skarbowego w Trzebnicy zachęca do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z urzędem.

W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, podatnicy są obsługiwani w urzędzie skarbowym w Trzebnicy przed trzy dni w tygodniu (poniedziałek, środa i piątek):

  • poniedziałek od 12:00 do 18:00

  • środa od 9:00 do 15:00

  • piątek od 9:00 do 13:00

W pozostałe dni obsługa podatników odbywa się w jednostkach KAS poprzez e-usługi, e-PUAP i telefonicznie.

 

Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania z e-usług i kontaktu z urzędem skarbowym poprzez e-PUAP i infolinie.

Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne na stronie podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie internetowej urzędu skarbowego w Trzebnicy:  www.dolnoslaskie.kas.gov.pl/urzad-skarbowy-w-trzebnicy oraz na stronie podatki.gov.pl
 

Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.

Krajowa Informacja Skarbowa udziela informacji podatkowych i celnych przez telefon:

  • 22 330 03 30 (z telefonów komórkowych)

  • 801 055 055 (z telefonów stacjonarnych)

  • +48 22 330 03 30 (z zagranicy)

od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00.

Zachęcamy również do zadawania pytań drogą elektroniczną poprzez formularz dostępny na Portalu Podatkowym. Aby otrzymać informację na temat cła lub podatków na adres e-mail, na stronie Portalu Podatkowego należy wybrać pozycję Skontaktuj się z nami, a następnie opcję „Pytanie e-mail”.

Czat z konsultantem KIS dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:;00. Rozmowa odbywa się z wykorzystaniem specjalnego formularza na Portalu Podatkowym w zakładce Skontaktuj się z nami – chat z konsultantem.

We wszystkich jednostkach KAS klienci są przyjmowani z zachowaniem szczególnych środków ostrożności. Prosimy o stosowanie się do zaleceń wywieszonych w siedzibach urzędów.

 

Aplikacja nowagazeta.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo NowaGazeta.pl




Reklama
Wróć do