Reklama

Trzy nagrody dla Rossmanna

10/12/2024 10:23

W ostatnim czasie Rossmann otrzymał trzy prestiżowe nagrody. Naszej firmie przyznano: wyróżnienie Superbrands, nagrodę w konkursie IAB MIXX Awards za Bieg Rossmann Run z aplikacją oraz nagrodę Effie za kampanię "Witaj w Rossmannie".

Rossmann z wyróżnieniem Superbrands 

Kolejny rok z rzędu nasza firma została uhonorowana tytułem Superbrands. Oznacza to, że Rossmann jest jedną z najsilniejszych marek w Polsce.

Wyróżnienia Superbrands przyznawane są już od 18 lat. Laureaci wyłaniani są w oparciu o badanie konsumenckie, w którym ponad 3 tysiące respondentów ocenia 3 tysiące marek pogrupowanych na 100 kategorii. Wyniki badania są konfrontowane z opinią Rady Marek, skupiającej ekspertów z dziedziny marketingu, brandingu i badań rynku.

Tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem „We Are The Champions”. Wyróżniono marki, które w obszarach swojej działalności nie mają sobie równych. Są liderami, stale powiększają przychody, poszerzają grono odbiorców i zasięgi kampanii. Przede wszystkim jednak są przyjazne światu i ludziom: dbają o środowisko oraz inwestują w pozytywne relacje.

Rada Marek przyznała także Nagrodę Honorową Superbrands. Za szczególne zasługi dla promowanie marki „Polska” w świecie wyróżnienie otrzymała Iga Świątek.

Rossmann Run nagrodzony srebrem w konkursie IAB MIXX Awards

IAB MIXX Awards to konkurs nagradzający inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia, wykorzystujące kanały i narzędzia cyfrowe. Bieg Rossmann Run z aplikacją został nagrodzony w kategorii Offline Digitazing. W tej kategorii nominowane były innowacyjne kampanie łączące w sposób skuteczny i angażujący świat offline i online. Rezultatem kampanii było 300 000 zapisanych osób, co stanowiło rekord na skalę kraju. Nasza inicjatywa otrzymała najwyższą przyznaną nagrodę w tej kategorii.

Bieg Rossmann Run z aplikacją to wydarzenie sportowe, które miało miejsce w maju 2024 roku w całej Polsce. Uczestnicy biegu otrzymywali 5% rabatu na zakupy w drogeriach Rossmann, za każdy pełny przebiegnięty kilometr, a jeśli pokonali dystans 10km, mogli liczyć na maksymalny 50% rabat. Czas i dystans mierzone były za pomocą aplikacji mobilnej. Wpisowe  w wysokości 5 zł w całości przekazywane zostało na cele charytatywne.

„Witaj w Rossmannie” nagrodzone

Nasza kampania Witaj w Rossmannie!” zdobyła brązową nagrodę Effie w kategorii Retail & Marketplaces! To ogromne wyróżnienie, zwłaszcza w tak silnie obsadzonej kategorii, gdzie rywalizowaliśmy z takimi firmami jak Allegro i Ikea.

Effie Awards to największy konkurs marketingowy na świecie, który nagradza najskuteczniejsze działania, kampanie i rozwiązania marketingowe. Już sama nominacja była dla nas wielkim zaszczytem!

W przygotowaniu kampanii wspierało nas GPD Agency, a w zakupie mediów agencja Zenith.

Materiał partnera

Aplikacja nowagazeta.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo NowaGazeta.pl




Reklama
Wróć do