Reklama

Pozycjonowanie w niemieckiej wyszukiwarce Google.de szansą na rozwój Twojej firmy

05/08/2021 10:28

Coraz więcej nowych podmiotów gospodarczych pojawiających się na polskim rynku skupia się na działalności e-commerce. Handel internetowy w ostatnim czasie prężnie się rozwija, a nie bez znaczenia okazał się tutaj lockdown i przeniesienie zakupów do internetu. Podobna tendencja ma miejsce również w innych krajach Europy, w tym w Niemczech, Austrii czy Szwajcarii, a polscy przedsiębiorcy coraz chętniej działają na tamtejszych rynkach. Pozycjonowanie w Google.de to jeden z najskuteczniejszych sposobów na zwiększenie widoczności swojej strony w niemieckiej wyszukiwarce.

  • Pozycjonowanie strony – dlaczego warto?

Branża SEO (Search Engine Optimisation) jeszcze kilkanaście lat temu nie odgrywała tak istotnej roli, jaką odgrywa obecnie. Wszystko za sprawą rozwoju e-commerce i handlu internetowego, bez którego trudno wyobrazić sobie współczesne życie. Czym jest pozycjonowanie? To nic innego jak schemat działań, które mają na celu zwiększenie widoczności strony internetowej w wyszukiwarce. W Polsce najwięcej osób korzysta z Google, podobnie zresztą jak w innych krajach Europy Zachodniej. Inwestycja w strategię SEO nie przynosi korzyści w jednej chwili – jest długotrwały proces, który ostatecznie pozwala zwiększyć dochody firmy i utrzymywać jej wysoką pozycję na rynku. Nie dziwi więc fakt, że w naszym kraju powstaje coraz więcej agencji zajmujących się kompleksowymi usługami pozycjonowania – od analizy konkurencji, przez optymalizację kodu strony, aż po copywriting.

  • Pozycjonowanie w krajach niemieckojęzycznych

Ogólnoświatowy rozwój e-commerce to ogromna szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy mogą poszerzyć obszar swojej działalności na inne kraje Europy. Z naszej perspektywy bardzo atrakcyjnym kierunkiem są kraje niemieckojęzyczne – Austria, Szwajcaria, Liechtenstein – gdzie można liczyć na duże zainteresowanie polskimi produktami i usługami utrzymującymi bardzo wysoką jakością. Dlatego też pozycjonowanie w Niemczech to bardzo dobry sposób na zwiększenie rozpoznawalności marki i budowanie zaufania wśród międzynarodowej klienteli.

Warto jednak pamiętać, że SEO na potrzeby niemieckiej wyszukiwarki Google.de różni się od działań prowadzonych pod polską wersję platformy. W Niemczech nieco inaczej rozpatruje się link building (jakość ponad ilość), stawia się też mocno na content marketing, a nie bez znaczenia okazuje się poprawność językowa i fokus na preferencje lokalnych odbiorców. Dla osób sprzedających towary i usługi za granicą pomocna będzie na przykład agencja SEO Webway, która pozycjonuje strony internetowe Unii Europejskiej i systematycznie pracuje na swoją nieposzlakowaną opinię.

Artykuł partnera

Aplikacja nowagazeta.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo NowaGazeta.pl




Reklama
Wróć do