Reklama

Osobom, którym ZUS wysyła pieniądze na konto, nadpłata wpłynie na rachunek bankowy. Ci, którym emeryturę lub rentę przynosi listonosz, muszą poczekać na wizytę swojego doręczyciela. Zwrot nadpłaty najszybciej dostaną ci klienci ZUS, którzy mają banko

Z myślą o ludziach niesłyszących i niedosłyszących ZUS uruchomił e-wizytę w języku migowym PJM. Od 16 lutego wszyscy mający problemy ze słuchem mogą umawiać się na rozmowę wideo przez Internet w języku migowym.

E-wizyta to wideorozmowa z ekspertem ZUS, która umożliwia załatwienie większości spraw bez konieczności wychodzenia z domu. E-wizyta wprowadzona została w październiku ubiegłego roku, a codziennie taką formę kontaktu wybiera kilkaset osób. W ten sposób klienci ZUS mogą załatwić sprawy dotyczące emerytur i rent, zasiłków, kwestii związanych z prowadzeniem firmy, czy potwierdzeniem profilu PUE.

Do takiego kontaktu niezbędne jest posiadanie komputera z kamerą i mikrofonem lub smartfona. Taka forma kontaktu wprowadzona została po to, aby osoby niesłyszące miały szansę na samodzielne załatwienie sprawy w ZUS bez konieczności wychodzenia z domu.

Jak umówić się na rozmowę

Aby zarezerwować e-wizytę należy na stronie www.zus.pl wybrać „umów e-wizytę”, a następnie wybrać „umów e-wizytę w języku migowym (PJM)”. W kolejnym kroku należy wskazać temat wideorozmowy oraz wybrać jej termin. e-wizytę mogą również zarezerwować osoby niewidzące i niedowidzące. Na stronie e-wizyt zastosowano kolory i kontrast zgodne ze standardami dostępności WCAG

Aplikacja nowagazeta.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo NowaGazeta.pl




Reklama
Wróć do