Reklama

Lidl kontra Biedronka: wojna cenowa o klientów - ranking cen w sieciach handlowych | Nowa Gazeta

Choć w naszym kraju działa wiele sieci sklepów, to najgłośniej obecnie jest o dwóch - Lidlu i Biedronce. To za sprawą toczącej się między nimi wojny cenowej. Rozpoczęła się na początku roku. Biedronka obniżyła wtedy ceny 60 produktów. Lidl w odpowiedzi na to przecenił aż trzysta produktów. Wojna cenowa zawsze dla klienta jest korzystna. Jednak natarczywe, częste akcje reklamowe sprawiają, że wiele osób kupuje rzeczy niepotrzebnie, na zapas. Bywa tak, że leżą i leżą w lodówce, aż się przeterminują. Drugą stroną medalu promocji mających na celu zwabienie klientów do sklepów, jest stosowanie wysokiej marży na produkty nie będące w promocji. W efekcie supermarket odbija sobie z nawiązką sprzedaż artykułów w niskiej, promocyjnej cenie.

ASM Sales Force Agency przygotowywuje ranking cen w sieciach handlowych. Na jego podstawie można ogłaszać, w której są najniższe ceny. Informacja o tym od razu powoduje wzrost liczby klientów i obrotów. Każdej sieci sklepów zależy więc na tym, aby ceny podstawowych produktów miały niską marżę.

Na naszej stronie nowagazeta.pl znajdziesz dział, w którym prezentujemy gazetki z najnowszymi promocjami największych sieci handlowych, m.in.: Lidl, Biedronka, Intermarche, Netto, Dino, Żabka, Pepco. Bez wychodzenia z domu możesz zobaczyć, gdzie najtaniej zrobisz zakupy, gdzie upolować można okazje.

Aplikacja nowagazeta.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Aktualizacja: 01/03/2024 08:35
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo NowaGazeta.pl




Reklama
Wróć do