Jak sprzedawać ubezpieczenia dzięki Internetowi. Szkolenie we Wrocławiu

14

Szkolenie odbyło się 19go maja w hotelu Europejskim. Organizatorami szkolenia byli Marcin Kowalik oraz SzczytUbezpieczeniowy.pl. Podczas spotkania uczestnicy mogli poszerzyć swoją wiedzę w temacie na przykład zwiększania sprzedaży ubezpieczeń.

Poruszone były kwestie sprzedaży ubezpieczeń na życie, komunikacyjnych OC czy też grupowych. Uczestnicy dowiedzieli się też jak wykorzystać Facebook oraz ogólnie Internet do sprzedaży ubezpieczeń.

Istotnym punktem spotkania była też wymiana wiedzy odnośnie tego jak agenci proszą klientów o rekomendację.

50 sposobów na większą sprzedaż ubezpieczeń

W ramach przygotowań do szkolenia uczestnicy otrzymali darmowy dokument PDF: 50 sposobów na pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych.

Mistrzowie poznali 3 sposoby na zdobywanie klientów na ubezpieczenia przez Internet. Marcin Kowalik zdradził szczegóły kilku ze sprawdzonych i przetestowanych metod. Agenci mogą samodzielnie zacząć korzystać z każdego z tych sposobów od razu po szkoleniu.

Prelegent pomaga od kilku lat profesjonalistom ubezpieczeniowym w wystartowaniu z marketingiem internetowym. W ramach współpracy Marcin Kowalik pomaga też w odnalezieniu odpowiedzi na pytanie „jak zwiększyć sprzedaż ubezpieczeń?”.

Obecnie jego blog skierowany do agentów ubezpieczeniowych czyta ponad 1500 doradców. Podcast „Marketing dla agenta ubezpieczeniowego” natomiast był słuchany już ponad 10 000 razy.

W tym szkoleniu które potrwało ponad 90 minut omawiane były takie tematy jak na przykład wykorzystanie Facebooka do marketingu i sprzedaży ubezpieczeń. Wyjaśnione zostało pojęcie leadu ubezpieczeniowego oraz mechanizm jak ubezpieczyciele Direct zbierają leady od klientów.

Omówiony zostały czynniki jakie wpływają na jakość leadów ubezpieczeniowych.

W ciekawy sposób została pokazana też Customer Journey – czyli droga jaką przebywa klient od momentu zauważenia u siebie potrzeby ubezpieczeniowej do zakupu polisy.

Marcin Kowalik przedstawił też na podstawie wyników badań KPMG pokazał gdzie klienci szukają informacji o ubezpieczeniach, gdzie dokonują zakupu ubezpieczeń oraz gdzie chcą aby ich polisa była obsłużona.

Zimne telefony i umawianie spotkań z klientami ubezpieczeniowymi przez telefon

Umawianie spotkań z klientami ubezpieczeniowymi i tzw. zimne telefony są dla agentów ubezpieczeniowych największym problemem w ich codziennej pracy. Dlatego też powstał kurs online „Mistrz Telemarketingu Ubezpieczeń„. Kurs ten kosztuje 999 zł. Uczestnicy szkolenia natomiast otrzymali kupon rabatowy „kupon19052018”, który umożliwił zakup kursu online w cenie 99 zł.

Uczestnicy szkolenia otrzymali też kupon rabatowy na dostęp do 25 szkoleń video w ramach Szczytu Ubezpieczeniowego.

SzczytUbezpieczeniowy.pl to pierwsza internetowa konferencja skierowana do profesjonalistów ubezpieczeniowych. Cena dostępu dożywotniego do 25 szkoleń video edycji 2017 to 297 zł.

Uczestnicy szkolenia we Wrocławiu natomiast dzięki kuponowi „kupon19052018” mogą kupić te materiały w cenie 89,10 zł.

Podczas Szczytu Ubezpieczeniowego prelegenci odpowiadają między innymi na pytania:

  • jak zdobywać więcej leadów ubezpieczeniowych
  • jak skutecznie domykać sprzedaż
  • jak zdobywać klientów z polecenia
  • jak stworzyć markę osobistą agenta i stać się autorytetem
  • jak pracować mądrze i znaleźć balans między pracą a rodziną

Dla tych którzy chcieli, ale nie mogli wziąć udział w szkoleniu oraz osób które chcą pobrać materiały ze szkolenia istnieje możliwość zdobycia prezentacji ze szkolenia. Wystarczy dodać komentarz pod tym postem na Facebooku.

SPONSOROWANE

ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here