Tanie strony internetowe dla małych firm

53

Prowadzisz niewielki biznes? Słyszałeś o tym, że nawet małe firmy powinny zaistnieć w internecie, ale nie jesteś do końca pewien, czy warto zainwestować we własną stronę internetową? Cóż, nie jesteś sam. Wielu drobnych przedsiębiorców zastanawia się, czy firmowa witryna to na pewno dobry pomysł. W niniejszym artykule postaramy się przybliżyć Wam korzyści, jakie oferuje założenie własnej strony WWW. Dowiecie się także, w jaki sposób sprawić, aby zrobić to jednocześnie tanio i skutecznie.

Jakie korzyści daje posiadanie firmowej strony internetowej?

Aby pojąć wagę omawianego czynnika dla rozwoju własnego biznesu, trzeba najpierw zrozumieć, że w dzisiejszych czasach podstawowym źródłem wiedzy jest właśnie Internet. Ludzie w każdym wieku przesiadują na portalach społecznościowych oraz robią zakupy online. Wszyscy przeszukujemy fora, dyskusje, blogi i gazety internetowe w poszukiwaniu porad i odpowiedzi na pojawiające się w naszych głowach pytania. Wyszukiwarka internetowa dostarcza nam wiedzy na niemal każdy temat – od pielęgnacji ogrodu, przez ranking najlepszych restauracji, aż po najbliższe apteki czynne przez całą dobę.
Żyjąc w epoce, w której jesteśmy przyzwyczajeni do znajdowania w Internecie odpowiedzi na każde pytanie, własna strona WWW wydaje się koniecznością. Ktoś, kto potrzebuje pomocy hydraulika, dekoracji na wesele albo profesjonalnej obróbki metalu z pewnością rozpocznie swoje poszukiwania właśnie w sieci. Jeśli nie znajdzie tam Twojej firmy – cóż, Twoja strata. Jak widać, prosta i tania strona internetowa to doskonała metoda na docieranie do jak najszerszej grupy potencjalnych klientów. Wystarczy tak niewiele, aby odnotować realny wzrost przychodów – nawet jako skromny, lokalny biznes.

Strona WWW nie musi być dużym wydatkiem

Dlaczego właściciele niewielkich firm tak często zwlekają z zakładaniem własnej strony? Przyczyną takich rozterek jest fakt, że małe biznesy rzadko kiedy przynoszą duże zyski, a koszt sfinansowania strony WWW wydaje się niewspółmierny do generowanych zarobków. W rzeczywistości nie jest powiedziane, że musi to być droga usługa. Mało tego – tanie strony internetowe nie muszą być wcale gorsze od swoich droższych wersji.
Warto przełamać szkodliwy stereotyp, że wszystkie tanie strony WWW są stawiane po macoszemu i przez studentów bez doświadczenia. Wiele agencji interaktywnych oferuje takie usługi w przystępnej cenie i nie pociąga to za sobą mniejszej solidności wykonania. Przyczyną obniżki ceny jest stosunkowo ograniczony wybór – klient musi się zdecydować na coś z katalogu gotowych szablonów i nie może zażyczyć sobie zaprogramowania ponadprogramowych funkcjonalności. Prawda jest taka, że w przypadku małych firm nie robi to większej różnicy, a kuszące, dodatkowe funkcje okazują się najczęściej całkowicie zbędne.
Decydując się na tanie strony internetowe, drobni przedsiębiorcy oszczędzają nie tylko pieniądze, ale też czas. Przykład? Na stronie www.webteo.eu można zamówić stronę WWW za zaledwie 499 zł. W pakiecie serwer, domena, optymalizacja SEO, wersja na urządzenia mobilne i system do zarządzania treścią, dzięki czemu można później wprowadzać zmiany na stronie bez płacenia kolejny raz web deweloperom. Rzeczywiście – klient musi wybrać pomiędzy gotowym wariantem one page a wersją z osobnymi podstronami, ale spersonalizowany dobór kolorystyki czy dodanie własnych zdjęć może zdziałać cuda. Co kluczowe, jeśli chce się zaistnieć na rynku jak najszybciej, ekipa Webteo wykonuje tanią stronę WWW w zaledwie 48 godzin.

Strona internetowa jako wizytówka Twojej firmy

Proste, przejrzyste, tanie strony internetowe to doskonały kompromis dla małych bądź dopiero co startujących firm. Takie rozwiązanie godzi w sobie zaistnienie na internetowym rynku oraz konieczne oszczędności. Małe firmy wcale nie potrzebują rozbudowanych, wielce zaawansowanych technicznie witryn. W ich przypadku strzałem w dziesiątkę będzie zwyczajna, nawet znacznie uproszczona strona WWW w formie wizytówki.
Skromna wersja one page (czyli taka, w której wszystkie informacje wyświetlają się na jednej, przeznaczonej do scrollowania stronie), nie pociąga za sobą takich kosztów, których nie dałoby się udźwignąć. Przy zakupie warto zwrócić uwagę na to, czy nasz web deweloper oferuje atrakcyjne dodatki. Obowiązkowo wybierz ofertę, która obejmuje bezpłatny system CMS. Nawet jeśli przy obecnej popularności firmy możliwość pełnej edycji treści czy grafiki na stronie wydaje Ci się zbędna, docenisz ją szybciej niż myślisz. Wystarczy, że wzrośnie zainteresowanie klientów i pojawi się potrzeba rozbudowy witryny, a Ty będziesz mógł dokonać tego własnymi siłami i bez dodatkowych kosztów.
Tanie strony WWW, czyli internetowe wizytówki firmy wyróżniające się nowoczesną, responsywną grafiką, są obecnie bardzo silnym trendem w internetowym marketingu. Dzieląc stronę na zakładki w formie pasów z poszczególnymi danymi, pomieścisz w jednym miejscu wszystkie potrzebne informacje – podstawowe wiadomości o firmie, skrótowy opis oferty, poglądowe zdjęcia i realizacje, formularz kontaktowy i niezwykle ważne opinie zadowolonych klientów. Pamiętaj – każda strona internetowa musi być dostosowana do charakteru branży i potrzeb danej grupy docelowej. Jeśli da się tego dokonać mniejszym kosztem – po co przepłacać?
Artykuł powstał przy współpracy partnera.

ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here