Mieszkańcy wytykają buble na S5

1483
Jeden z czytelników zauważył, że oznaczenie jest mylące, ponieważ jadąc prosto też można dojechać do Żmigrodu. Zjeżdżając zgodnie ze znakami, wjeżdżamy na "starą" piątkę

Nie ma chyba nikogo, kto nie cieszyłby się z otwarcia drogi ekspresowej S5. Po wielu niedogodnościach, które dotykały mieszkańców powiatu w związku z budową „eski”, tuż po udostępnieniu drogi przyszły chwile euforii i zadowolenia. Od hucznego otwarcia minęło półtora miesiąca, a mieszkańcy co chwilę zgłaszają nam kolejne wady drogi. Jest ich wiele: od tych błahych jak złe oznaczenie, nierówna nawierzchnia, po konstrukcyjne – jak wielkie dziury wypełniające się wodą, a nawet te koncepcyjne – bo nikt nie pomyślał o tym, że wjazd z Trzebnicy będzie tylko jeden, a rolnicy nie będą mogli dojechać do swoich upraw.

Szerzej o problemie przeczytają Państwo w aktualnym 6/2018 numerze NOWej gazety trzebnickiej

A jak Państwo oceniacie projekt i wykonanie drogi ekspresowej
na naszym terenie?

Zachęcamy do dyskusji!!!

PODZIEL SIĘ

4 KOMENTARZY

  1. Podobno węzeł miał być zlokalizowany w bedkowie ale dzięki staraniom władz lokalnych przeniesiono go na górę obok wiezy.
    Tkaże stara obwodnica straciła swoją funkcje. Jej część prowadząca od bedkowo na szczyt jest juz praktycznie droga lokalna.
    Co ciekawe władze Zmigrodu wymusiły na gddik przeniesienie drogi na zachod. Pierwotnie miała biec śladem obecnej obwodnicy ale władze zmigrodu argumentowały ze w przypadku wypadku i blokady drogi wszystkie auta jechały by prze centrum miasta.
    Gddik ustapilo kosztem budowy drogich wiaduktów nad torami i rzeczka. Czym kierowały sie władze trzebnicy modyfikujeac pierwotny projekt?

  2. Czy prawdą jest ze węzeł prusice został zbudowany na ul polnej po środku niczego tylko dlatego ze największym posiadaczem ziemi przy ul polnej jest były burmistrz prusic pan hurkot?

  3. Czy w związku z faktem iż ul Polna w prusic ach zostala wyremontowana a jej ranga wzrosła ze slepej ulicy do dojazdu do autostrady i wartość wszystkich działek w okolicy wzrosla, czy gmina prusice planuje nałożyć na posiadaczy tych działek opłate adiacencka?

  4. gddkia odpiera zarzuty że to władze Trzebnicy walczyły o węzeł przy wieży radiowej jednoznacznie zamykając obwodnice, budowaną kilkanaście lat temu z naszych podatków dziś do niczego niepotrzebna, koszt grube miliony, co to za marnotrawstwo? powinna się zabrać za to prokuratura, a Trzebnica zakorkowana po otwarciu S-5 jak nigdy, pytanie czy ktoś miał w tym interes? czy ktoś się nie zgodzi z tą opinią? a na marginesie Prusice i Żmigród mają po 2 węzły 🙂

ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here