Inna cena na półce, inna przy kasie?

915

Nie trudno wyobrazić sobie taką sytuację, kiedy to konsument podchodzi do kasy sklepowej, aby zapłacić za wybrany produkt, a wtedy dowiaduje się, że w rzeczywistości jest on droższy niż cena na metce. Wiele osób spotkało się z taką sytuacją, lecz nie wiedząc jak postąpić dalej – godziło się na zapłatę często dużo wyższej kwoty.

Jak mówi prawo, obowiązkiem każdego sprzedawcy jest oznaczanie odpowiednią ceną oferowanych towarów. Do naszej redakcji zgłosił się ostatnio czytelnik z interwencją dotycząca jednego ze sklepów wielkopowierzchniowych w Trzebnicy, mówiąc, że w tym wypadku normą jest problem z cenami.

Więcej w najnowszym wydaniu NOWej gazety trzebnickiej, już w czwartek.

PODZIEL SIĘ
NOWa gazeta trzebnicka
Redakcja: ul. Armii Krajowej 2B 55-100 Trzebnica tel. 71.387-21-31 e-mail: redakcja@nowagazeta.pl

6 KOMENTARZY

    • proszę klienta trzeba przejść 300m by do obsługi klienta dojść ? jest zaraz obok wyjścia żeby wyjść trzeba przejść obok 2 kroki i jest pani przy obsłudze .
      po za tym dobrze że jest taka obsługa klienta , bo co by było jak cena się nie zgadzała w sklepie BIEDRONKA lub LIDL ? wołają kierownika dzwonią a klient czeka aż przyjdzie kierownik i to wyjaśni a kolejka się dłuży i dłuży .
      więc cieszmy się że jest Obsługa Klienta
      pozdrawiam klient i pracownik

  1. JAK BY KLIENCI TEŻ DOKŁADNIE CZYTALI CO PISZE NA CENIE TO BY NIE BYŁO NIESPODZIANEK PRZY KASIE .
    MOŻNA POWIEDZIEĆ ŻE 55% OSÓB NIE CZYTA DOKŁADNIE CEN CO NA NICH PISZE . PO ZA TY, JAK BY KLIENT ODKŁADAŁ PRODUKT W ODPOWIEDNIE MIEJSCE TAM GDZIE POWINIEN NIE BYŁO BY POMYŁEK , A TEŻ SIĘ SKŁADA ŻE SAMI KLIENCI ZMIENIAJĄ MIEJSCE CEN NA INNY PRODUKT I SIĘ KŁÓCĄ ŻE ZOSTALI WPROWADZENI W BŁĄD . DRODZY KLIENCI CZYTAMY . CO JEST NAPISANE .

  2. DRODZY KLIENCI SĄ TEŻ CZYTNIKI CEN MOŻNA SPRAWDZIĆ CENĘ , MOŻNA PODEJŚĆ DO KASY I NA KASIE TEŻ SPRAWDZĄ CENĘ , OBSŁUGA KLIENTA TEŻ POMOŻE Z CENĄ I WYJAŚNI , PO ZA TYM SĄ OSOBY KTÓRE NA SKLEPIE WYKŁADAJĄ TOWAR TEŻ POMOGĄ .
    JEŚLI BY OSOBY NA KASIE WYPŁACALI RÓŻNICE TO JAKIE BY BYŁY KOLEJKI ?? MASAKRYCZNE . WIĘC OBSŁUGA KLIENTA POMAGA I OD TEGO JEST ONA BY WYJAŚNIĆ CENĘ . ZAWSZE JAK KLIENT MA RACJĘ WYDAWANA JEST RÓŻNICA LUB ZWROT . PO ZA TYM OBSŁUGA KLIENTA NIE JEST 100 -300 m do przejścia , jest zaraz OBOK WYJŚCIA i tak musisz przejść obok OBSŁUGI KLIENTA .

ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here