Dołącz do zespołu profesjonalistów z pasją – zostań Doradcą Klienta w Leroy Merlin Mirków

244

Dzielą się z klientami swoją wiedzą i doświadczeniem, dbają o asortyment oraz porządek w dziale, a przy tym realizują swoje pasje i korzystają z wielu możliwości rozwoju – Doradcy Klienta ze sklepów Leroy Merlin opowiedzieli nam, jak wygląda ich praca i dlaczego warto dołączyć do zespołu powstającego w Mirkowie GIGAmarketu Leroy Merlin.

Budowanie relacji z klientami, dzielenie się wiedzą i umiejętnościami – to właśnie w swojej pracy najbardziej lubi Wioletta Wacławska-Kraska, Doradca Klienta w Leroy Merlin Sosnowiec. Do jej zadań jako Doradcy Klienta należy profesjonalna i kompleksowa obsługa klienta, na którą składa się doradztwo i sprzedaż, a także dbanie o dostępność, oznakowanie i ekspozycję towarów oraz porządek na terenie działu. „Cieszę się za każdym razem, kiedy mogę pomóc klientom, np. kiedy wymienię oprawkę w lampce, zrobię przedłużacz czy wymienię transformator w oprawie podszafkowej. Dzięki pracy na stanowisku Doradcy Klienta nauczyłam się cierpliwości i wyrozumiałości, a odbyte szkolenia pozwoliły mi zostać profesjonalistką w swojej dziedzinie. Ogromną przyjemność i frajdę sprawia mi udzielanie się na rzecz społeczności sklepowej, m.in. w Komisji Socjalnej czy akcji »Dzieciaki Sadzeniaki«” – opowiada Wioletta Wacławska-Kraska.

Jak wygląda czas pracy?

Doradcy Klienta pracują w systemie zmianowym, dzięki temu sklepy stacjonarne Leroy Merlin są otwarte 7 dni w tygodniu w szerokim zakresie godzinowym. „Nasze grafiki są dopasowane do potrzeb działu, ale również do naszych indywidualnych oczekiwań. Dni wolne nie zawsze zdarzają się w weekendy, ale w sytuacji, gdy np. trzeba coś załatwić w urzędzie, są idealnym rozwiązaniem” – opowiada Magdalena Strzałkowska, Doradca Klienta w Leroy Merlin Rumia.

Więcej na następnej stronie…

ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here