Pylony reklamowe – przyszłość reklamy ulicznej?

103

Każdy, kto dziś chce efektywnie, ale też efektownie reklamować swoją firmę, ma naprawdę wiele możliwości do wyboru. W ostatnim czasie niezwykle rozwinął się każdy z rodzajów marketingu, przynosząc jednocześnie zupełnie nowe rozwiązania. Chętnie wykorzystywane są różnego rodzaju reklamy wizualne; ich cena jest bardzo przystępna, a skuteczność naprawdę duża. Na szczególną uwagę zasługuje pylon. Nie słyszałeś? Zatem najwyższy czas się czegoś o nim dowiedzieć!

Pylon – co to takiego?

Pylonem nazywamy duże i pionowe podświetlane reklamy. Pylony charakteryzują się bardzo stabilną konstrukcją, są efektowne i bardzo dobrze się prezentują. Bez wątpienia podnoszą prestiż każdemu miejscu, w którym zostaną usytuowane. Ich wewnętrzna konstrukcja zbudowana jest z profili ze stali węglowej, najczęściej zabezpieczona antykorozyjnie. Lico pylonu z kolei, może zostać zbudowane z bardzo różnych materiałów, m.in. z aluminium, paneli kompozytowych (dibond), ale wykorzystuje się również etalbond, tubond oraz plexi. Co więcej, pylony wyposażone są w oświetlenie modułowe LED, charakteryzujące się wysokimi parametrami świecenia oraz bardzo dużą trwałością.

Pylon to konstrukcja trwała

Pylony nie zaliczają się do tych reklam, które szybko znikają – jest to reklama trwała. Co to oznacza? Aby zamontować dobrej jakości pylon, koniecznie należy przygotować zbrojenie fundamentowe. Po ustawieniu pylonu, zbrojenie należy zacementować. Jest również inne rozwiązanie – przygotowanie fundamentu wraz ze zbrojeniem wcześniej, po czym pylon zostaje wpuszczony pod jego powierzchnię śrubami.

Reklama przyszłości

Pylony jeszcze do niedawna najczęściej spotykaliśmy na stacjach paliw. To właśnie na nich przedstawiane są ceny. Jednak, powoli coraz więcej osób zaczęło je wykorzystywać do reklamowania swoich działalności. Obecnie widujemy je coraz częściej. Czy to oznacza, że pylony reklamowe są przyszłością reklamy ulicznej? Z całą pewnością będą one królowały z coraz większa częstotliwością– mają bowiem wiele zalet! Ich zadaniem jest wskazanie drogi potencjalnemu klientowi do siedziby firmy, ale informują również o usługach i profilu działalności. Ich zadaniem jest dotarcie z informacją do jak największej liczby klientów. Najczęściej umiejscawiane są przy drogach i szlakach komunikacyjnych, a także przy większych skupiskach miejskich. Dzięki ich gabarytom są naprawdę dobrze zauważalne, zwłaszcza gdy podświetlane. Bez wątpienia świadczą one o klasie i elegancji firmy, która się na nie decyduje. Dlaczego można się spodziewać, że będą one używane coraz częściej? Bo są trwałe, ekonomiczne i przynoszą oczekiwane efekty, a przecież właśnie tego oczekujemy od skutecznej reklamy.

Przed zamówieniem pylonu warto przejrzeć realizacje firmy, na której usługi się zdecydowaliśmy. Dobrze jest także porównać ceny kilku firm oraz materiały, z których zostanie wykonany pylon. Biorąc pod uwagę, że jest to reklama trwała, która nie będzie często zmieniana, warto wybrać najlepszą ofertę.

Zobacz pylony reklamowe w kasetony-reklamowe.com

SPONSOROWANE

ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here