Sonda na temat wydziału komunikacji

43
Nowy sprzęt ułatwia organizację kolejek.

Takie pytania zadaliśmy przypadkowym osobom, które w dniu 11 marca korzystały z usług tej instytucji.

Odpowiedzi były jednomyślne – inwestycja okazała się strzałem w dziesiątkę! Nie tylko poprawiła komfort załatwiania mało przyjemnej walki z dokumentami, ale dodatkowo sprawiła, że stała się ona łatwiejsza. Dużym plusem nowego budynku był dla ankietowanych jego wygląd. Chwalono szczególnie przestronną poczekalnię i funkcjonalny układ pomieszczeń, kontrastujący z poprzednimi „okienkami donikąd” i brakiem przestrzeni. Równie pozytywnie wypowiadano się o biletomatach. Nasi rozmówcy uznali, że nowy sprzęt dobrze spełnia swoją funkcję i ułatwia organizację kolejek. Zadowoleni mieszkańcy z radością mówią, że Trzebnica się rozwija.

ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here