Szybciej na peron

374

Przypomnijmy, że o problemach w przejściu na perony na stacji w Żmigrodzie pisaliśmy już wielokrotnie. Jak informowali nas Czytelnicy, przejście podziemne już wczesną wiosną zeszłego roku, wyglądało na niemal gotowe. Kiedy w marcu 2014 roku zapytaliśmy rzecznika PKP Mirosława Siemieńca, kiedy przejście zostanie udostępnione dla podróżnych, odpowiedział nam, że to kwestia kilku tygodni; przejście miało zostać otwarte w maju. Jednak jeszcze podczas wakacji, pasażerowie byli odgrodzeni od szybkiego przejścia na perony przez siatkę, która je blokowała. W lipcu 2014 roku rzecznik tłumaczył, że trwają prace związane z odbiorem. Przejście było nieczynne aż do… zeszłego tygodnia.

Jak wiadomo, cały czas trwają prace remontowe odcinka linii kolejowej pomiędzy Wrocławiem a Poznaniem. Po ich zakończeniu pociągi mają pędzić tą trasą z prędkością nawet 160km/h. Dlatego zmiany jakie zachodzą na stacjach i wokół trasy są ogromne. Wszystko dla bezpieczeństwa podróżnych. Jak się okazuje, właśnie z powodu poprawy bezpieczeństwa przejście tak długo nie było udostępniane.

Więcej po zalogowaniu lub w wydaniu papierowym.

[hidepost=0]

[/hidepost]

ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here